February 6, 2008

Blue Wednesday

Siuke mottetu paev. Hommikul koristasin ja organiseerisin mooda maja ja taustal oli Tv.ee Hooaega. Nyyd istun poes teetassi taga ja kuigi on soe aga sombune ilm, valjas pole kedagi. Kuna aega on, olen end kurssi viinud eesti ajakirjandusega ja mul on kaks tahelepanekut.

1. SLOleht on koige debiilsem ajaleht ever. Punkt. Kes seda tellib, sorry, samamoodi debiil. Mingi uks rovedus teise otsa, oksele ajab. Ja kes neid valismaa kollaseid uudiseid kirjutab? Muidu kollane ajakirjandus pakub igast teooriaid valja aga SL tombab taiesti suvaliselt. Yakkk.

2. Kati Toots on nagu Monica Lewinsky. Ma ei ole kindel mis koneall olev daam ise teeb aga alati on mingist Jaanist ka jutt juures. Juba aastaid. Kas ma suudan Eestis hakkama saada ilma et teaks mis vark on? Kus juures, kuna Katil juba vist uued mehed (SL allikas eks ole)siis jareldan et Eesti mehed palju sobralikumad kui ameerika omad sest Monica on ju aastaid vallaline. Mul sobranna ja endine ulemus tundis teda tuttava kaudu ja ytles et taitsa hale, ta peaks kohe kuskile mujale kolima, Prantsusmaale vms.

2 comments:

  1. tead, mina väldin sopakate ja ajalehtede lugemist, ka delfid ja muud saidid on jumala nõmedad, isegi uudiseid valin mida jälgin, sest see isiklik suhtumine uudise edastamisel on pinda käiv...kadunud on see erapooletu ajakirjanik, kes peab asja sulle sedasi edastama, et sa suudad ise oma otsuse teha...aga meile söödetakse suhtumine ette....
    igasugused kati tootsid ja muud kollased on ju nii nõmedad, esiteks,who the f**c cares kes kellega magas ja millal nina nokkis...olen alati arvanud, et selliste asjade uurimine näitab su enda igavat elu, et pead kohe mujale vaatama...
    oma elus olen paaril korral ostunud sopakat JUST just selle eesmärgiga, et ma sõidan roniga tallinnast oma tund öösel ja et ma siis magama ei jäeks ja peatusest mööda ei kihutaks, loen seda jura ...icic

    ma vist panin natukene julmemalt kui sina nüüd IRW

    ReplyDelete
  2. mul ei ole sopakate vastu midagi, eks igale oma. aga raporteerigu siis ikka mis juhtus mitte mingeid umbseid valesid. iga kord vaatan et kust need nn uudised valja tommatakse

    ReplyDelete