September 28, 2010

Boss Man

G kirub yhte klienti, tema ebareaalseid ootusi ja kuis G bossid koik kandikul ettekannavad. No recession ka, diile vaga palju pole ja sel juhul sadade miljonitega tegu. Ent tyyp ise on huvitav, ma tahaks kangesti kaasa minna monele koosolekult. Kontor keset Manhattanit. Tyyp on selline tugeva Napoleoni kompleksiga, luhike ja paks, mees parimais aastais kel siis alati suur koer korval. Koerale tuleb auto jarele 6:30 iga ohtu sest koera elus peab struktuur olema (ma ytlen sama Olivia kohta).
Kontoris sibavad ringi kahe meetrised peenikesed blondid naisterahvad serveerides kohvi-veini-konjakit (soltuvalt sellest kui tahtis sa oled). Nt G bossid laksid kella 5 ohtul koosolekule mis kestis keskooni ja neile pakuti vett. Ei suua ega midagi. Aga vahemalt tyyp tellis neile auto jargi kes nad siis Connecticuti ara toi. A ma ei tea kui hea seegi see on, sest nad siis nagu koeraga samal tasemel. :)

Ah jaaa, G grupp teadis et G'l Eesti naine ja laks Eestisse puhkusele ning kogu kollektiiv oli oma Blackberry'des tuulanud ja eestit googeldanud. Nii et uhe grupi direktor oli uhkelt G juurde marssinud ja Terviseks huudnud. Teine ytles Viru Valge jne. Mul nii hea meel et ma Eestit hasti esindan. :)

2 comments:

  1. :)

    Mind ajavad sellised ilma soogita keskooni kestvad koosolekud nii narvi. Onneks ei pea ise neid ule elama, aga see pole ka tore kui oma kallis mees soob hommikusooki kell 6, lounat kell 4 ja ohtusoogiks pole uldse aega/voimalust... Elu voi mis :)

    ReplyDelete
  2. :):):) hea, et Eesti Lipp ikka kõrgel püsib! Kalli! Liina

    ReplyDelete