August 22, 2011

Kai mu sonade jargi....


Mulle vaga meeldiks olla stiilne hot mommie. Aga ei ole. Vahemalt mitte veel. Kohe kindlasti ei ole niikaua kuni ma magada oosel ei saa karjuva imiku tottu. Aga ilmselt mu kliendid kujutavad mind ette a la Posh Spice'ina.


Uks klient toi Melanie'le kingiks mingeid uber-stiilseid kleite mingi prantsuse disainerilt. Vaga fashionable ja siuke abstraktse stiiliga. Teine toi tennise kostuumi. 2 kuusele. Ja paar valget pitsist kleiti. Ma olen taiesti laisk ja praktiline ema. Mul on Oliviast alles igast kleidikesi ja outfit'e millesse ma teda kunagi ei pannud. Sipukates elas. Mugav ja lihtne. Mu arust enne kui nad kaivad pole neid motet kleitidesse - seelikutesse panna.

Ja siis saan aeg ajalt emaili a la kas nahast kitsad puksid on too much minu vanusele? Voi tead kaisin selle kollase maani kleidiga ballil North Carolinas ja kohalik ajaleht pildistas ja olin Best Dressed. Voi millist nahaarsti soovitad? Vaatan neid kirju nagu vee alt, et mis need segased inimesed raagivad. Nii kauge tundub see teema. Mis minusse muutub, siis kanname retuuse, luhikesi pukse ja toppe milles hea lihtne imetada. See viimane on mu ainus kriteerium. :) Oh how the mighty have fallen.

2 comments:

  1. kussa selle pildi peal immikut näed?;)

    ReplyDelete
  2. Mäletan seda t-särk-dressid elu! Oi, kui kõrini mul sellest lõpuks oli. Olen loomuselt ka kontsakingade jms inimene. Ja siis saabuski päev, kus laps läks hoidja juurde hommikul ja mina kõpskingade, seeliku ja pluusiga tööle. Ohhhh, milline nauding see oli. Kannata ära, pärast oskad seda paremini hinnata.
    Kersti Tallinnast

    ReplyDelete