October 4, 2011

Well, I never.....

Gastroenterology spetsialisti juures ara kaidud. Vaga meeldiv vanem meesarst, hasti viisakas ja pohjalik. Arutlesime mu kroonilise kohukinnisuse ule, eks ole, sest mu kaasa keeldub sel teemal arutlemast aga mulle, loomulikult, on see teema ammendamatu. G isegi teatas vaga kulma sudamega minu arust et argu mina helistagu talle toole selle parast et olin ilma lahtistite voimeline kakama. Oehhh...

Dr. A'l seda probleemi ei olnud, pakkus et a) kas koik hormoonides ja rinnaga toitmises kinni voi b) mingi sugavam probleem. Siis tehti mulle rectal exam, mis oli masendav. Mnjah. Aga naed mu rectum on vaga summeetriline naed sa. Nii et isegi hasti. Ja siis kui motlen et soh, enam madalamat punkti ei leia enda hilises elus, utleb Dr. A et kui hormoonid paika ei loksu siis saadetakse mind kahte testi tegema. Teist ei maleta sest esimene on no niiiiiiiiiiiii hullumeelne ja isver sonu ei ole. Defecography - lab guys (meessoost siis) teevad rontgeneid sinust kui sa kakad.

Tapselt.

11 comments:

  1. Oh sa, oh sa... Diet Coke ei aita? Mul votab see korgi nii lahti, et jube :)

    ReplyDelete
  2. Kas oled proovinud jahvatatud linaseemneid ja viigimarju? Linaseemneõli ka hea, aga seda ei kannata ju võtta, liiga mõru.

    ReplyDelete
  3. Ma olen enda arust koike proovinud. Kui hormooniline, siis laheb ise ara mingi hetk aga teine variant on see et sunnitamisega (mul Oliviaga oli igast draamat, teise astme laceration ja muu operatsioon hiljem) et akki kuskil laks miskit valesti. A seda rontgenit ei kujuta ette lihtsalt sonatu....

    ReplyDelete
  4. minul kõhukinnisusega häda olnud alates esimesest rasedusest ja iga järgnev on asja hullemaks teinud. kaksikrasedus keeras asja yldse sinna samusesse ja kannatan selle all nyyd yle 3,5 a..
    1 kaksikutest oli titena ka hädas kõhuga ja tõesti linaseemne õli oli ainus mis teda aitas. proovi sinagi. 1 lusikatäis päevas ja seda võib ju toidu sisse panna. mida rohkem igasugu seemneid sööd seda parem. need tekitavad n.ö jäägid ja siis saab sool paremini aru mis toimub. ma teoorias tugev ja aeg ajalt teen ise ka nii, kuid alati pole võimalik. seega vaevlen oma kõhukinnisusega edasi...

    ReplyDelete
  5. ma ei saanud peale synnitust mitu paeva vist number kahte teha, kuid siis laks ikka paremaks. kuigi toitsin agaralt rinnaga. kuid jahutooted ja piimatooted ei ole jah seedimisele head.
    mul aitab nagu raudne laks hommikul kaerahelbepudru ja kohvi peale. kohvi yldse aitab, kuid mitte alati.
    raseduse ajal oli mul kohukinnisus ikka nii jube, et tulid hemorroidid.
    ema soovitas vana kooli nippi, et pista peenike marjaks tehtud seebitykk pepusse, viimases hadas seda ka tegin paar korda ja no nagu aitas, kuid muidugi arritas ka. kohukinnisus on jube asi.

    ReplyDelete
  6. Jaana - sul vaja arsti juurde minna. Rontgeneid!!! Ma motlen et ise sul paremaks enam ei lahe, sul krooniline nagu minulgi. Mul laks tegelt paremaks kui rinnaga toitmise lopetasin esimese lapsega, akki mingi hormooni asi.

    ReplyDelete
  7. Sa püha müristus, ma ei vist ei saaks iial selle testiga hakkama. Kuigi noh mu igapäeva elus on korduvalt on olnud neli aastat juba hetki kus meessoost isikud vaatavad ju pealt kuidas ma kakan :D aga õnneks lapsed ei vahi seal tagapool! Küll aga üle 20a isendite ees ja veel võõraste ees kakida, kas tõesti arstidel muid lahendusi pole???????
    Kui sul seal USAs pole mingit kraami, siis me kindlasti saame sulle hankida prooviks (no loodusliku kraami mõtlen). Peaasi, et sind säästa sellest jubedast kogemusest ja kõhuhädadest! Anna teada!

    ReplyDelete
  8. Käisin sooleröntgenis Soomes ja sellega on just lugu nii, et ainult see annab diagnoosi ja sisemise rahu. Soovitan. Enne mind tuli haigla oma töötaja, kas ta oli 20 aastane vöi vanem.

    ReplyDelete
  9. eks ma pea jah midagi ettevõtma, aga jah, niikaua kui jagu saan, nii kaua ju ei kipu kuskile...

    mul veel psyholoogiline pool. ei saa ma kuskil avalikus kohas ära käia (just nr 2 häda). mul peab ikka silmist juba välja ajama, kui mujal käin. kodus käin ka sellistel aegadel enamasti, kus mind ei segata. tahan rahus istuda ja olla. samas olen võimeline kannatama ja siis läheb häda yle ja paar päeva ei tule meeldegi.

    mu emal on ka peas mingi kiiks selle koha pealt ja ilmselt olen temalt selle pärinud.

    ReplyDelete
  10. Annab uue tähenduse toredale ütlusele "kuda kaki kukub".

    ReplyDelete