November 28, 2016

Kalkunist

Ma proovisin country club'isse sisse sobinduda. Mitmed sobrad uhinesid parast intervjuusid jms et kas ikka teised liikmed tahavad niukest rahvast enda sisse. Ma pole proovinudki, eks lastel oleks tore et alati kellega mangida aga maeitea. Esiteks, me just uue maja ostnud nii et raha prole. Ja teiseks, mulle igast reeglid ei meeldi. Et vot teksapukse ei tohi jalga panna, ainult valgeid suvel ja ainult terassil jms. Sobranna aru ei saa et kuis mul see ei meeldi, ma alati kurdan et keegi ei pinguta riiete teemal. Aga siuke kohustuslikus korras.. Jube palju igast reegleid. Ma selle rahaga paneks parem endale basseini sisse, ujud mil tahad, teed mis tahad. Aniveis. Ja siis ma uhinesin hoopis aiaklubiga. Vaarikad 70-80 daami kes saavad kord kuus kokku loenguks (eelmine kuu oli dramaatilised pusililled, ma olin koolis lapsi aitamas, ei saanud minna nii kahju krt) ja siis louna mis on taitsa maitsev. Ja siis igast muid uritusi, kaid kas publicitit tegemas voi avalikke aedasid/peenraid rohimas voi linna hoonetele kaunistusi tegemas vms. Kohustulikus korras uks emalik daam kaskis mul nime kirja panna Kalkuni Bukettiks. Ja ma olin NII tubli, uldse ei pooritanud silmi ega midagi ei naernud kova haalega. Laksin siis skeptiliselt oma kaaride ja $25 kohale ja vot ma utlen, seda eestlase skeptikut kull. Taitsa tore oli, tavaliselt isegi teevad mimosadega! (sampus pluss apelsini mahl). Ja tadid olid koik nii toredad ja juhendaja siuke vabatahtlik liige kes juba aastaid teinud ja auhindu voitnud. Nii ilma pikema sissejuhatuseta, mu kalkun -


No comments:

Post a Comment