March 12, 2017

Vabad vallalised naised kassiga

No ma pean jareldama et kuigi lugejaid oli, keegi mu eelmise postituse teemal kommenteerima ei hakanud. Ei tea nuud kas selleparast et see koigile nii tavaparane asi, seksigu koik emmed-issid kellega tahavad voi oli nii shokeeriv et keegi ei suutnud sonagi oelda. We may never know.



Kassid ja vallalised naised. Miskiparast kass peres on armas asi suht koht aga vallalise naise juures kuidagi nork. Huvitav kust see image probleem alguse sai? Kas koikidest vanadest naistest kes elasid uksi kassiga? Voi kas mehed hoiavad eemale kui kass ka juures? Vallalisi naisi koeraga nahes ei motle midagi aga vot kassiga? Inglise keeli on igast ebameeldivaid word association kassiga ka: catty (oel, susija), cougar (vanem naine kes noori mehi jahib), sex kitten (seksikas kiisu eks aga mitte tark).  Koer on muidugi rohkem tood kui kass ja kallim ka, ning jalutada vaja teda.

Mitu naissoost lugejat laks mehega valja kes tunnistaks et tal kass kodus? Oleneks ilmselt mehest aga kerge paus tuleks diskussioonis vist ette.

Mul uus klient. 47 aastane, vallaline, haritud, edukas, vaga hea naeb valja, ma poleks 47 kull andnud ja pole midagi enda naoga teinud ka. Ilus merevaatega korter. Ja suur kass. Kassi manguasju ja ronimistorne igas toas. Eriti suur magamistoas. Ja kassi karvu KOIK kohad tais. Eriti riided. Isver, paksult tais, ka garderoobi nurgad koik tais karvu. Teises toas terve kapp kassi asju tais. ja siis hakkas jarsku koik haisema, ta utles et oh kass vist kakas lahen koristan. Uhhhh... Mitte minu jaoks. Tudrukud tahavad koera voi kassi, kui kedagi siis akki koera.

No comments:

Post a Comment