April 9, 2009

Laanerindel muutusteta

Enne politseisse minemist ytlesin G-le et antaks mulle politseiametnik poole ajuga. Ei lainud nii hasti. Tyyp ei joudnud ara haigutada ja agiseda kui vasinud tema on ja kuidas tahaks juba pensionile jaada ja kuidas uldse minu puhul vaga raske selgitada kes tegi. Mottes tagusin teda kolossaalse haamriga maatasa. Motetu mees. Hiljem helistasin ta supervisor'ile ja vahemalt seekord sain kellegi poole ajuga. Suurt ei lubatud aga hiljem helistas detektiiv kes oli taiesti normaalne aga utles ka et sansid siin midagi leida voi teha on nulli lahedased. Et nonda. On ju mingi karma siin universumis olema, et mis teistele teed, tuleb sulle endale kunagi tagasi? Ma loodan et on.

Maja me pole veel saanud ja vist enne jargmist nadalat ei saa teada ka. Mis ei takista K-i mulle iga ohtu helistamast, mina torman lootusrikkalt mobiili otsima et teada saada kuis tal uudiseid pole aga on lootusrikas. Bah....

Ja koigele tagatipuks magasin oma karjaarivoimaluse maha. Olin eile uhe sobranna/kliendi sunnipaeva peol, vaga popp pidu - sampuse kokteilid, naised ulesloodud, vaikesed Hermes kotid kaevangus. Mina keerasin end kolmeks et teksadesse mahtuda ja siis otsisin pidulikumat pluusi kuhu mu Pamela rinnad ja suur koht sisse mahuks. Ei olnud kerge ettevotmine, onneks uks konsultatsiooni klient oli toonud mulle 2 suurt kotitait spets rasedate riideid nii et valikut nuud on. Raakisin igast kaunite tadidega (endal oli ohtu lopuks siiber ees beebi teemadest) ja ainus tadi kellega ma ei suhelnud (nagi nats veider valja, kampsun korvadeni ja siukse tigeda pilguga) oli Susan. Ning ara tulles tuli valja et Susan on suur seebikate produtsent USAs. Kujuta ette! No akki oleks voinud neil vaja blondi rasedat kuskile seepi? Kohe nutma ajab, motle istud seal tugevalt meigituna 9-5ni ja suudistad erinevaid mehi lapse isaduses. Voib olla tapad kedagi ara voi oled nii sama bitch. Ja louna tuuakse kohale, riided antakse ka ja palgad taiesti viisakad. Oeh jah. :)

2 comments:

  1. Karma pärast ära väga muretse. igal oinal ON oma mihklipäev. Kui mitte otsekohe või kohe, siis ühel heal päeval ikka;)

    ReplyDelete
  2. Öeldakse, et igal halval on oma hea pool. Siit kaugelt on raske näha, mis on selle varguse hea pool. Kas sul oli ehk mingi kindlustus? Selliste tüüpidega sa vist küll vargaid kätte ei saa. Tundub, et nad on ette otsustanud, et see on võimatu ja ei üritagi. Katsu olla võimalikult rahulik (muretsemine ei ole kunagi ühtegi probleemi ju tegelikult lahendanud), sest oma olukorras lihtsalt ei tohi raskeid mõtteid päha lasta. Mul muidugi hea rääkida...
    Igatahes mine jaluta mere ääres ja naudi värsket õhku, ega siin muu nagunii ei aita. Mõnusat kevadet sellegipoolest!

    ReplyDelete