May 20, 2009

Getaway

Meie luhike puhkus oli vahva v.a. see et ma ei saanud magada uldse ja olin siuke vasinud naisterahvas. Aga tore oli. Sinna minnes laksime labi CIA (culinary institure of america) Hyde Park campus'est - mis koosneb 6st suurest majast pluss uhiselamud ja muud hooned. Peamaja nagi valja nagu mois, ja see oli otse Hudsoni jarve kallastel.

Restoranid olid muljetavaldavad ja klassiruumid ka, tahtsin kangesti sisse hiilida ja kuulata. Laksime Apple Pie kohvikusse ja magustoidud - pigemini see kuis need valja nagid olid vapustav. Pilti ei lastud teha aga voisin kui endale ostsin. Siin on minu magustoit: virsiku kompott, kaetud creme anglaisega, siis omakorda kaetud panna cottaga, koige peal koogi ja mandlipuru ja koige peal kotike virsiku nektariga. Hea oli, liiga suur mulle ja magus aga ma olin koige rohkem vaimustunud serveerimisest. Panna cotta't saaks ju igas nous teha, vaga efektiivne puhade ajal nonda serveerida.


Muidu uitasime niisama, meie inn oli vaike ja hubane kus hommikusook oli aus - omanik arkas vara ules ja arkasime siis ahjus kupsevate kookide lohna peale ules. :)



Kaisime uhe suure teetootja kohvikus, Harney&Sons - sadu sorte oli, ostsin kaasa musta teed vaniljega, lohnas nii hasti. Seal oli ka teemaitsmis tuba mis oleks vahva sugisel-talvel. Lahedal olevast farmist sain rabarberi taimed kaasa osta, G pole suur fann aga muudame seda ehk.

No comments:

Post a Comment