April 21, 2011

Mees jahil, rase baaris

Et mind voodist/majast valja saada, saime sopradega kokku ja laksime valja ohtust sooma. Laksime restorani sisse ja otsustasime neid baaris oodata. G jai reservatsiooni tapsustama, ise laksin baari et ainsat vaba tooli saada. Tellisin baarimehelt margarita ja endale seltser pluss johvikamahl ning hakkasin jakki seljast ara votma. Tundsin kellegi abistavaid kasi olgadel jakki maha aitamas ja motlesin et Gary loomulikult. Et varukast katt ara tommata poorasin umber ja mingi mees (viisaka valjanagemisega ja hasti riides) on toega mu selja taga et mind aidata. Teine oli nii ametis et ma kobisesin hammeldunult aitah ja vaatasin kuis teine jaki mul kenasti tooli seljatoele pani. Hmmm, ma ei saa aru kuis mehed mu kohtu (mis suht suur hetkel) ja sormust ei nae. Kuigi G markis kunagi et naistel liiga palju ehteid, ei pane tahele kas kihlus/abielu sormus seal. Hammastav igastahes. Istus mu korvale aga G kerkis selja taha ja otsustavalt kukkus mu olga masseerima. Kusisin parast et kas nagi kuis mind jakiga aidati, utles et ei aga nagi kuis tyyp mind sisse tulles jalgis.

Ma ei tea kas ma olin nii vastupandamatu voi tyyp mingi imelik aga boonusena oma abikaasa oli kohe eriti tahelepanelik terve ohtu. Ihhiiiiii.....

1 comment:

  1. :D :D

    ega tõelist ilu ei varja ka rasedus. see hea, et ikka välja ka saad...

    ReplyDelete