July 29, 2008

30s vs 50s

Eile olin 50ne aastase kliendi juures konsultatsiooni tegemas ja teda peegli ees vaadates jain motlema kui palju enesekindlamad on 50ne aastased naised vorreldes 30-40 aastastega. Enamus mu kliendid kes selles eas naevad fantastilised valja, heas vormis, enesekindlad, oma kehaga rahujalal ja ei poe nii vaga iga vea parast. Ning nad naevad uskumatult seksikad ning palju nooremad valja. Osad on abi saanud muidugi, kas siis sustlalt voi noelalt. Aga koik soovad nii tervisklikult, kaivad aktiivselt valjas (teatris, kinos, jne) ja on sportlikud. See on loomulikult individuaalne ja isegi 30sena oled palju normaalsem kui 20sena - vahem isekas, rahulikum, enesekindlam ja isegi oma teed alles otsides natuke rohkem kahel jalal ja maapeal kui 20sena.

Muuseas, kui alla 40 aasta vaadata siis Eesti naised on raudselt ilusamad kui Ameerika naised aga kui ule 40 aasta vaadata siis Ameerika naised saavad esikoha. Mu koige vanem klient on 75! Pikk, blond, alati vaike konts all, luhikesed juuksed soengusse satitud, sportlik ja reibas. Ok, voib olla voitis geneetilise loterii. Aga tanavatel naed mitmeid hoolitsetuid daame: kartslillad puksid, valge sark, suvised ehted - neist kohe kiirgab midagi sellist mis paneb mind kadetsevalt jargi vaatama - ma ei tea mis see on - enesekindlus? ome eluga ja endaga rahulolu? stiilsus/elegantsus?

Kuulsin sobrannaga veinibaaris olles pealt siukseid poppe noori pankureid, umbes 30ne aastased ja jutt kais naistest. Meist muuseas suurt lugu ei tehtud, mitte et me ka otsingu peal oleks olnud. Meesterahvad uksmeelselt kiitsid 45 aastaseid naisi kui koige paremaid partnereid, kel pole komplekse, kes ei poe kui uks ohtu ei helista, kes on endaga rahul ja ei vaja pidevat kinnitamist et ta on ilus/tore/tark ja muidu eriline, kel oma kogemused ja elu jne jne jne.

Akki 20sena motled et oled hullem tegija (kuigi ei ole ja jargneva 7 a jooksul muutud, vahest paris palju), 30nesena hakkad pere jms plaanime ja siis opid kuidas ema ja naine olla, 40sena on rohkem aega enda jaoks ja 50sena tunned ja tead ennast ja oled endaga hea sober jne?

Mina igaljuhul ootan huviga milline ma olema saan. Motlen et minust saab siuke eriti ergas ja fantast vanaema, kes ikka poorab paid, on mahe ja armastav ema ja hasti ponev vanaema kes soidab lahtise spordiautoga. :)


Ali MacGraw, 69 (ja pikkade juustega, kes utles et peab maha loikama)


Candice Bergen, 62


Ellen Barkin, 54

2 comments:

  1. ma just rääkisin mehele, et kavatsen 80 aastaselt langevarjuga hüpata ja cabrioletiga ringi vurada :))
    mida aasta edasi seda enesekindlamaks muutud ja teiste arvamusest on üha enam savi. mulle ka meeldivad vanemad ameerika daamid. nad oskavad vananeda , eestlased üritavad aga noortega võistelda või löövad üldse kõigele käega. ise ei tahaks olla enam kunagi 18 - jube ebakindlus ning põdemine teiste arvamuse pärast.

    ReplyDelete
  2. Minu ema üle-50sena on ka veel üpris nooruslik, kuni 50-ni oli tõeline peadepööraja :P. Ei karda riietuda uljalt. Eks ma muidugi vaikselt looda, et suudan temast eeskuju võtta. Nüüd, viimastel aastatel on ta natuke kortsudega hädas juba. Kurdab, et kael pole enam see mis noorena.

    Aga samas on see ka inimeses kinni. Mina oma kompleksidega vist ei saa kunagi nii uljas olema kui tema. Ja ka on mu riietumisstiil vähem sexy-le rõhuv ning rohkem kas casual või vähemalt sinnapoole püüdlev (võrratu moemaitsega ma just eriti kiidelda ei saa ja paksu rahakotiga, mis firmariideid varuda võimaldaks, ka mitte - ehkki ega ma nendest puudust ka ei tunne, "pole saanud, ei oska tahtagi" nagu see ütlemine on :).

    Samas ma usun, et blogiautor suudab stiilsena püsida küll :). Eriti kui nii head eeskujud seal silma ees on :).

    ReplyDelete