July 3, 2008

My Day As A C-Class Model

Kuidagi raakis Jen mind nousse et oleksin talle abiks modellina vaikese projekti jaoks. Pidasin talle mitmeid loenguid kuis modell peab olema hirmpeenike, mina olen liiga paks selle jaoks (ma tean et norm kaalus olen aga modellid ei ole normaalsed, eks ole ju) ja et mina oma meeter kuuekumneseitsmega ei lahe looma. Koik langes kurtidele korvadele. Kell 5 hommikul ules ja saart naitama. Oppisin jargnevat:

1. tee mis tahad aga meie juuksetyypi ei aja suureks ja kohevaks ja glamuurseks lokkide hunnikuks mis tuules roomsalt lendleks. Randa joudes olid juuksed taiesti sorgus.
2. paikessesse vaatamine (Kas fotograafi kask "Mine valguse poole" ei tuleta teil hetki enne surma meelde? Ma lihtsalt huvi parast.) ajas minu nao nii vingu et enamik ajast hoidsin silmi kinni. Selle peale fotograaf ytles et jah blondid ei suuda paikesesse vaadata, seda tuleb meeles pidada.
3. me voime koik vaita meestele et oleme modellid kuna neil on nahtavasti mingid teised kriteeriumid. Mul on rannas oma fanniklubi varsti koos - mehhiklasest remondimehed ja ontlikud pereisad (keda naised aknast jalgisid).
4. 10 cm kontsad ei ole Made for Walking. Mu varbad ei suuda mulle siiamaani andeks anda et neid nii julmalt see hommik koheldi.
5. modelli mangimine tekitab kaht tugevat emotsiooni: nii tahaks midagi kaloririkast suua ja teiseks - on uuenenud minu soojad tunded tennise ja muu kehalise tegevuse vastu.

Veike valik:
1. Nautical look: see maja on vaart ligi 10 miljonit USD. Taitsa lopp.



2. Lubatud vaikse sulepuudli asemel toodi labrador kes oleks mind mitmeid kordi pikali tommanud. Pool tundi me ajasime edasi ja tagasi et korralikku pilti saada. Kahjuks mu hullud kingad naha ei ole. Onneks jalaluusid ei murdnud ja koer sai ka minema ilma hullema traumata.



3. Mulle see kleit nii meeldib, alumine osa laheb tumedamaks (ombre - stiil).

11 comments:

  1. Väga lahe ju ;)
    Eriline müstika oli muidugi see, et eile õhtu viskasin su blogile korra pilgu peale ja öösel nägin unes, kuidas tulin Tartus Riia mäest alla, see sinine kleit ja nahkjakk seljas ja kus oli ümberringi pilke :D

    ReplyDelete
  2. No taidsa modelli moodi kohe :)

    ReplyDelete
  3. Mis te nuud naised, ajate punastama.Triin vana modell meil ehetega ja muidu. Ja Liina - sul lihtsalt tundub nii kuna sa ise, kuis sa utlesid, have blown up. :)

    ReplyDelete
  4. Nii lahe kogemus! Paljude asjadega, mis valjast glamuursed, on kasulik lahemat tutvust teha, et naha - see glamm on ikka sinus endas. voi siis ei ole. modelle pole mina kull eales kadestanud. aga sina oled imekena!ausalt.

    ReplyDelete
  5. no lugedes seda varasemat nuttu ja hala oleks tea mida oodanud:p aga see on ju nagu päris ja nagu välismaal:) ma oleks carmeni asemel täiega murelik.

    ReplyDelete
  6. ai juudas daragaja, niii armsad pildid eriti esimene...viimasel on käsi natuke kohmetult jäänud aga kleit on meeeega :D (sry kui liiga koledalt väljendasin;)) aga sa oled väga ideaalne ust selliste casual look ja miks mitte ka kunstiliste portreedea jaoks :D

    ma panen nüüd suu kinni :X

    ReplyDelete
  7. Mulle ILGELT :P meeldib viimane pilt, nihuke printsess, et anna olla ja see kleit MUL ON SEDA VAJA :)

    ReplyDelete
  8. Stuart - ma kategooriliselt keelan nahktagi ohtukleidi peale panemast. Ma tulen USAst sind ahistama kui see peaks toimuma. Fashion Police.
    Liina, Triin, Veranda - taname, minu edevus kohe puhvi aetud.
    Liina - loomulikult sa ei kadesta modelle, oled viimasele ajal peeglisse vaadanud jah?
    Viki - ma tegelt sain kaega lopuks hakkama. Parast poolt tundi edasi tagasi koikudes.
    Hellik - lahme kleiti otsima kui ma kunagi jalle tulen.

    ReplyDelete
  9. No vaata, et siis lubadust pead! Kleidijahi osas mõtlen :)
    Mees on ammu tahtnud, et ma võtaks stilisti (just nigu mul selleks raha oleks!!!!!!!), aga sinuga koos shoppaks küll hea meelega, näen juba kui trendi ma pärast välja näen :P

    ReplyDelete
  10. Ma ausõna ei tee sellis moe faux pas'd, et nahktagi õhtukleidi peale :P
    Mul on lihtsalt väga imelikud unenäod. Kleit ja pildid on aga igastahes ikkagi super ;)

    ReplyDelete