July 22, 2008

Day Off

Vasitav nadalavahetus oli aga edukas, vahelduseks. :) Kaks peenemat daami, kaunid soengud, ilusasti riides ja hasti lohnavad, tulid kohale laupaeval ja nad ei joudnud mind ara kiita, nii poe kujundust ja peamiselt ikkagi riideid. Terve pood said selga proovitud ja mitme setme kotiga minema mindud. Nii soe ja karvane oli kuulata kuidas keegi toesti naeb ja hindab miks sa selle riideeseme valisid. Ja terve paev tuli igasugu toredaid naisi (loe rikkaid). Paeva lopuks oli nii vasinud ja naljane aga selline sugav rahulolu tunne oli peal. Oh miks pole paevad vennad. Puhapaeval laksin kliendiga riideid ostma ja leidsime Dolce & Gabbana satiin korsett kleidi mis oli ligi 80% off. Olin kadedusest sinine, A kull pakkus et ma voin laenata aga tegelt kuhu ma lahekski.

Esmaspaev on mu ainus vaba paev mil siis voiks toad ara koristada, pesud ara pesta, suua teha, maskid nakku ja juustele lukata et siis ulejaanud nadala jooksul padev ja glamuurne valja naha. Minu glamuurne paev laks siis jargmiselt:
1. hommikul vara poes tagasi kuna ohukonditsioneeriga oli mingi jama. Katsin riideid jms et tolmu peale ei laheks
2. Kui mehed parandasid pesin valjas aknaid tund aega, niuke kuumus oli et higistasin t-sargist labi. Nahtavasti olin vaatamisvaarsus sest mitmed peatusid et jollitada. Ma ei tea kas naised ja veel valged naised aknaid ei pese aga uhele tuubile tahtsin karatada et tee pilti, kestab kauem.
3. 10 - 11 koristasin kellegi okset poe ees.
4. 11-12 mehed minema lainud, mina pesin seinu ja mitmeid kordi porandat kuna pahtlit olid koik kohad tais.
5. WC koristamine

Siis marssisin kodu poole, higine ja rapane, tombasin prilli ette ja nokamutsi pahe et incognito olla. Koju joudes avastasin et G oli vahepeal koju tulnud ja mulle liiliaid toonud. Ja vot sedapsi laks paev jalle heledaks katte. :)

2 comments:

  1. Näedsasiis. Rõõm väikest asjadest:)

    ReplyDelete
  2. liiliad pärast kõiki neid aastaid! G on Sul ikka leid...

    ReplyDelete