October 10, 2008

Thursday - a very long day

Ma veensin end argates ome pool tundi jooksma minema aga mind on teate juba raske veenda. Aga uritasin. Siis veeratasin end voodist valja, viskasin jalad voodi peale ja tegin kohulihaste harjutusi, 100 korda. Erilisi tulemusi naha pole aga siuke hea laisa inimese voimlemine. Hirm habi hakkas mitte jooksmisest ja otsustasin end kokku votta ja koristada. Dekoreerisin Halloweeniks kah, panen pildid hiljem ules.
Aleksandri kook sai kah tehtud ohtuseks naiste kokkusaamiseks.

Kella 7me paiku, just kui motlesin poe kinni panna, mu sober arhitekt tuleb labi. Mul ei ole tavaliselt raske inimestega suhelda aga miskiparast temaga on ja vaga. Muidugi, me viimane konversatsioon ei aidanud. Diskuteerisin siis politsei teemal ja arutlesime majanduse olukorrast. Paar komplimenti tehti riiete kohta ja viisakalt mainisin et kuis siis girlfriendi kasi kaib. Tuleb valja et lahku lainud. Kuidagi eba paus tekkis ja ma siis roomsalt ja liiga entusiasmiliselt teatan et voh ma panen ta paari, mul mitmeid vallalisi naisi tuttavaid, nii 30 kui 50 aastaseid. Kusiti 30 aastaseid ja siis ma hurjutasin teda et kuis saab nii umbne olla ja numbrite jargi votta. Seda enam et ta ise raudselt 50ndates on. Lubati kull, et kui ma talle toesti leian selle oige, siis ta kindlasti ostaks sellele lucky lady-le igast asju poest. See on kas nuud eriti nome voi armas temast. Mul igal juhul initsiatiiv olemas. Keda ma nuud siis onnistan????

Girls Night Out oli seekord L kodus kes (mu suureks hirmuks) ise tegi ohtusoogi. Maletasin kuis L-ile ukskord utlesin et ah tehku quiche'i, hea lihtne ja L kusis et kas ma toesti arvan ta oskab midagi niukest teha. Lohesalatit tegi ja toesti, ma uritasin viisakas olla aga lohe oli siukse pahaks lainud kala maitsega ja kuna igast vurtse oli ohtralt peal, sain end valja vabandada ja lohe taldriku aarele praakida. Koju joudes otsustasin, et nali naljaks aga nyyd laheb sinepiplaaster kaiku kalli abikaasa vaga valusa kurgu peal. Vaadati mind eriti pahatahtlikult ja umbusaldavalt aga plaastri sain kori peale. 3 minutit hiljem tiriti ara, et tema ei saa "selle asjaga" magatud. Ahhhh.......

1 comment:

  1. need meie ravimeetodid ajavad neil seal silmad punni jah. mu sõbrantsil oli Londodnis peika, kellel pikka aeg a palavik. sõbrants tegi talle lõpuks viinasokke (väga glamuursed - absoluti sokid). arva ise, kuidas ta sellesse nalja suhtus, kuigi terveks ta sai.

    ReplyDelete