October 2, 2008

Would you like some Valium?

Laksin lopuks hambaarstile. Ussid ja hambaarstid ajavad mind narviliseks ja higistama. Mul siiamaani meeles kuidas vanal heal vene ajal puur laks drillimisest nii kuumaks et sain keelele villi. Voi kui sustlaga valesse kohta surgati nii et keel oli paistes. Kui Marylandi osariigis hakkasin aastaid tagasi enda hambaid, mis toesti hirm viletsas olukorras, parandama siis arst kutsus kaks kolleegi sisse et neile naidata mu hamba taidist. Nad ei osanud ara maarata mis ainega tegu?! Vaffa. Tana hommikul oli kahest korrast vaja puurida ja aastane hammaste puhastamine, kus nad mingi terava orgiga kraabivad hammast ja nats igeme alt kah. Jube ebamugav ja sisi lastakse kulma vett ja ohku vaheldumisi suhu ja igemete peale, moni ime et ma tomblesin natuke. Siis teatati et mul on tagumisele hambale krooni vaja, kindlustus maksab poole aga ise pean $500 maksma. Ai. Aiaiaiai. Ja siis arst soovitab vaga rahulikult et kuna ma tana eriti narviline ja huppeline toolis olnud, akki ma votaks rahustit jargmine kord? Utlesin aitah, ei, ma puuan rohkem passiivne olla jargmine kord. Minule siuksed rahustid ja anti-depressandid ei meeldi nagu pohimotteliselt. Juba lastele antakse kes on ADD-ga (attention deficit order) diagnoositud. Siuke libe tee, eks, alguses votad paar korda siis aina rohkem ja hiljem ei suuda ulse ilma funktsioneerida. Ja igal rohul on oma korvalmojud.

4 comments:

  1. soovitan eestisse hambaid kroonima tulla - tükkmaad odavam :)

    ReplyDelete
  2. Minu saksa hambaarst püüdis mul kunagi nouka-aegset juuretäidist lahti puurida ja arvas, et tegu nagu ehitustsemendiga.
    Ja tükkhaaval asendas koik plommid (ja neid oli toesti palju) uutega. Aga siin maksab tavalise hambaravi onneks kassa täies ulatuses kinni. Kroonide jms. puhul on kohati päris suur omaosalus.

    ReplyDelete
  3. Kaisin just tana hambaid puhastamas. Nii monus oli louna ajal seal toolil magada :)

    Vanad plommid on onneks koik valja vahetatud, sellega oli paras tegu jah.

    ReplyDelete
  4. Minu hambaarsti Inglismaal arvas ka et vene aegne plomm on mingi ehitustsement ja proovis selle koostist uurida. Mulle meeldib vaga hambaarsti juures kaia. Kui oled kord vene puure kogenud siis on tanapaeva puure peaaegu et voimatu tunda...eriti veel kui puuvad seda ohku ja vet samal ajal :-)

    ReplyDelete