November 1, 2008

She Makes A Good Pie....

Joudsin esimeste seas peole ja raakisime kohalolijatega paaripanemisest. Abielubaar Cr&Ch kelle korteris pidu toimus olid vaga huvitatud. Eriti Cr kes teatas oma kalli naise ees et kui ma leian bruneti, suurte rindade, vaikse talje ja lameda kohuga siis toogu kohe temale. Kaasa tal (kes on imearmas, brunett, vaikse talje aga vaikse rinnapartiiga) naeris kaasa. Kas ma olen ainus kelle jaoks see naljakas ei tundu? Jumal tanatud et minu teinepool ei oiska keset pidu et tutvustage teda mingi uue naisega. Brrrr.....

Oehh, eriliselt edukas paaripanek ei olnud. L rundas S-i korvale ja monopoliseeris mehe ara. Poole ohtu pealt kutsusin S-i kellegi teisega tutvuma, mille eest sain tigeda pilgu L-ilt. Aga no c'mon, tutvusite kull, las tema nuud otsib su ules kui huvi on. Kui s-lt kusisin et mis ta siis arvab, siis vastati et head ounakooki teeb. Vot, ma ei teagi, kuis tolgendada. Tee sudamesse kohu kaudu voi...?

D&Ca saabusid ka, D on uks joukamatest sopradest ja Ca on miniatuur Barby nukk. Poole tunni parast oli Cr Ca nurka ajanud ja raakisraakisraakis. Nahtavasti see et Ca on blond, polnudki midagi, peaasi et rinnad ja vaike talje. Laksin hiljem vett tooma ja Ca haarast mult kaest kinni, paastsin ta siis ara. Ja Ch, Cr-i abikaasa, vaatab naeratavalt pealt. Ok, again, kui G mingi blondiga nurgas istuks tykk aega ja kudrutaks, mina tead nii rahulik ja roosa poleks.

Koige tipuks WCsse minnes oli Cr-i poolt kaas ules jaetud. Parast mitmeid aastaid abielu. Pugesin G-le diivani peal kaissu ja sosistasin talle et ta on maailmakoigeparemabikaasa.

1 comment:

  1. ära muretse, sul on short term results, aga mitte long term:) mine tea, mis saab

    ReplyDelete