December 28, 2008

Pärast pühi

Loodan et koigil oli toredad joulud ja et koik soogid tulid valja ja et jouluvana oli eriti helge kaega see aasta!

Minu oppetund kokkamisest see aasta - ara tee toite jouluohtuks mida varem pole proovinud. Uritasin hot crab dip-i teha, mis maitses nagu tuunakala lopuks. Teine oppetund - Eesti majonees on hadavajalik teatud toitude jaoks: singirullid Ameerika majoneesiga polnud uldse head ja sama kais kartulisalati kohta. Kasutasin veel low-fat varianti mis ei aidanud kaasa. Kolmandaks, iirlaste verivorst ei ole soolika sees uldse ja maitseb sarnane aga nad kasutavad ohtralt mingit maitseainet mille maitse oli liiga tulev.

Kingiks sain vaiksed vaiksed teemant korvarongad mille vaga lahedane sober oli tegelt oma naisele ostnud aga kuna nad lahutasid siis mina olin runner-up! Eks ole, juhtub. G kinkis mulle Kitchen Aid mixeri. Alguses olin nats mossis ja teatasin et hea asi kull aga ei ole vaga, noh, sexy. Selle peale laiutas G kasi ja kusis et miks ma arvan et koik need sargid ja dzemprid mis tema saab on sexy? Point taken. Motlesin tykk aega ja leidsin et tegelt paris hea kink ja ma olin seda tahtnud. Ning kuna koik poed on raskustes, siis sai veel allahindlusega ka.



Motlesin kohe et tahan osta seda pasta tegemise attachmenti ja avastasin et see on $114!!! Kolme nublaka eest mis aitavad pastat rullida. Ouch....

Soolased toidud tulid traditsioonilised Eesti omad, magustoidud natuke teistsugusemad, G tungival noudel tegi korvitsakooki piparkoogi ja rostitud pekaani puruga, siis Kiilikese kirsi-toorjuustutorti ja kookosetorti mis tuli vaga hea valja. Vaga. Retsepti panen hiljem ules.

3 comments:

  1. mmm kookosekook näeb tõeliselt mahlane välja, kui lihtne teha siis paluks jah retsepti kah!

    ReplyDelete
  2. Kusjuures mul hakkas ka täiega sülg jooksma, kui pilk tordile langes ;)

    ReplyDelete
  3. Ma eriline kokkaja ei ole, aga majonees kõlbab vist ainult igal pool siis süüa, kui ta on tavaline, mitte light. Ei teagi, miks. Lahjem hapukoor näiteks on täitsa ok.
    Olen kuulnud ka, et väljaspool Eestis ei ole head leivajahu saada, sest eestlased mingi aja möödudes lihtsalt peavad kusagilt musta leiba saama. Ja siis teevad ise. Enamasti leiab sobivat jahu mõnest venelaste poest.

    ReplyDelete