December 17, 2008

Sydametunnistuse Seadus

The outgoing Bush administration this week will finalize a regulation establishing a "right of conscience" allowing medical staff to refuse to participate in any practice they object to on moral grounds, including abortion but possibly birth control and other health care as well.

Tere hommikust. Tukk aega on jutud kainud et naiteks kristlased (osad) ja siis muslemid ja ma ei tea kes koik veel ei taha osaleda laste tapmises (abort) voi ennetamises (pillid) ning osades apteekides on muslemid keeldunud beebipille muumast. Ma toesti ei suuda rohutada kui loll see on. Mind kui toovotjat ei huvitaks uldse mis taust sul on voi personaalsed toekspidamised, mind huvitaks kas sa saaks too ara tehtud effektiivselt ja proffessionaalselt. Mina olen alati moelnud et neitsina abielluda on tobedus (sest kui voodis ei sobi voi motled parast et oh mis veel seal valjas saadaval on) aga ega ma nuud seda teistele raakima lahe. Ikka igauhe oma otsus.

Ning kas pole ajalugu jalle ja jalle naidanud et kui keelustad pillid voi abordid siis mingi tee leitaks ikka. Kas vahe neid naisi surnud mingi volts-arsti laua peale kuna ei ole saanud korraliku meditsiini abi. Oeh jah.

6 comments:

  1. Muidu olen taiesti nous, ainult, et neitsina abiellumist ma kull ei kahetse, 8 aastat hiljem...

    ReplyDelete
  2. Sul siis lihtsalt vedas! :) A kujutad ette kui uldse ei klapi voodis?

    ReplyDelete
  3. meil kunagi üks öppejöud mainis alati sellise teema peale, et no jalanöusid ju ka proovid, enne kui ostad...

    ReplyDelete
  4. Ma ei vordle oma abikaasat saapaga :) aga saan aru kull, et vedas... noor olin, idealist :)

    ReplyDelete
  5. huvitav jah, et need kes kõik ikka korralikult enne läbi proovivad, nendel lõpuks ikka midagi ei klapi. nagu liinagi, mina ka ei kahetse...idealist ei olnud, aga nö kasutatud saapaid ei tahtnud! küll aga ei uskunud ma juhustesse,eriti sellises asjas, nagu abiellumine:D

    ReplyDelete
  6. My brother recommended I might like this website. He was once
    entirely right. This post truly made my day.
    You can not believe simply how so much time I had spent for
    this information! Thank you!

    Also visit my webpage: anti cellulite treatment

    ReplyDelete