March 4, 2009

Water, water everywhere, not a drop to drink.

Igalpool on meeletud aled, irooniliselt kellegil raha hetkel pole et soppamas kaija. Nagu minulgi, ja pealegi, mul pole mitte ainult raha, mul pole taljet enam. :( Igaljuhul, leidsin need pildid uhe New Yorgi arinaise ja socialite Eva Jeanbart-Lorenzotti personaalsest garderoobist. Eva oli investeerimispankur ja siis 90ndatel otsustas luksuskaubad kataloogi panna ja nonda muua. Esialgselt kohtas vaga skeptilisi investoreid aga praeguseks on firma kasvanud mitmekumneid kordi ja isegi saartel paar poodi avanud. Minu rahakotile peale ei hakka aga kadestan nende voimalusi igalt poolt ule maa erinevaid disainereid - moobel, riided, ehted, kingad, laualinad jne - kokku tuua. Ja loogiliselt on ta garderoob kadedust vaart.






Kujutad ette et nii palju on ehteid et mitmetes sahtlites ja lausa varvide jargide organiseeritud.

3 comments:

  1. assa :), riiete värk noh mind kadedaks ei aja sest ma olen moevõhik :P
    Kuid käekotid ja ehete kapp no see on juba midagi! kui ma oleks laps siis ma mängiks tunde tema ehte kapis!

    ReplyDelete
  2. Ma lepiks ka poolega sellest garderoobist :) Mul on ka garderoobituba, kuid vajaks tõsist värskendust. Kuna kasutan seda aga nii õmblemiseks kui ka arvutiga toimetamiseks, siis on nõudmised tiba teised. See on mu lemmiktuba, kus veedan kõige rohkem aega, kuid on jäänud vaeslapse ossa.
    Oma raseduseajast mäletan kõige selgemini just viiendat kuud, kus enam vanad riided selga ei läinud ja näisin lihtsalt paksuksläinuna - olin ikka tõsiselt solvunud.

    ReplyDelete
  3. See daam ilmselt on "repeat buyer", ostab kokku sarnaseid asju eri toonides.

    ReplyDelete