January 12, 2010

Head tood tegev PK.

Sobranna juhatab uhte kohalikku mittetuluuhingut mis tudrukutele just igast programme jms teeb ja vaga palus et ma programmipohiselt kaasa aitaks marketingi ja PR-i. Ok, lubasin ja ahnelt motlesin et mis koik selle rahaga teeks. Raha neil suurt pole, tood ikka on ja ma ei olnud labi moelnud et pole mul oieti aega endagagi midagi teha - Olivia, koristamine ja suua tegemine soob enamuse aja ara. Nyyd ryndan mitmel rindel ja otsin kuis ennast valja nihkerdada sest lepingust.... Eile A tuli labi et materjale tuua ja vabandas et palk nii vaike, ta proovib mulle tingimata suuremat palka saada. Utlesin et ok vaatame enne millega ma hakkama saan. A vaatab pea viltu mind ja utleb et oi mis, sa oled nii tark. Kuis vaidled sellega, ah? :)

No comments:

Post a Comment