March 21, 2011

Ahistamine



Pildil Rachel Zoe - Hollywoodi yberstilist. Ka rase hetkel. Kuna tema teises mastaabis tegija siis juba Chaneli ja YSL saatsid mrs Zoe diaper bags. Kotid suured kuhu siis loik lapse vark sisse laheb. :)

Huvitav kas arstidel on sama probleem? Ja ehitajatel? Ja juuksuritel? Et ukskoik kuhu lahed, nagu inimesed teada saavad mis sa teed ajab keegi su kuskile nurka ja hakkab oma hadasid kurtma ja nou kusima. Olin uhel uritusel kus naised jarjest murdsid noh. Kas sa arvad et minu vanusel naisel ei ole paslik kanda platformi kingi? Millist meikapi tegijat sina soovitad? Aga millist juuksurit? Kust sina oma puksid ostsid jne. Need kes mind tunnevad, eriti kliendid, ytlevad kohe et oi issand sa kindlasti vaatad mu pluusi/jakki/juukseid/meiki - ytle kohe ara, tead ma ei joudnud/saanud/kiire/kohe lahen dieedile. Samas ma pole sonagi oelnud, tahtsin lihtsalt kusida kuis laheb. Ugh....

Ja veel eriti nuud kui ma olen ise suur nagu kera ja kannan vormi lausa. Teksad, valge rasedate t-sark ja karusnahast vest. Voib olla ma teen t-sargi endale et I do not care what you look like. Unless you pay me.

2 comments:

  1. Sama siin. Töötasin 5a pangas valuutaosakonnas ja ikkagi pidin 5a tuttavate küsimusele vastama "Kuidas laenu saab?" kuigi ma laenust ei teadnud mütsigi.

    ReplyDelete