May 29, 2011

Ripsmetussist, of all things

Teate mis mulle narvidele kaib? Reklaamid ripsmetussist - kuis too pikendab ja teeb mustemaks ja paksemaks ja keerab ja laseb tualetis vett ka kui vaja aga piltidel on mingi celebriti voi modell ulipikkade voltsripsmetega. Mis ju loomulikult on pikad/paksud jne. Mu arust on see pilt sinna korvale taiesti motetu ja arritav.
Nagu naiteks:



Enda tahelepanekutest pean utlema et kui pidevalt kasutad siis odavamad brandid (revlon, l'oreal, rimmer jne) on taiesti padevad aga neid peab tihti uuendama. Kallimad (enda lemmikud on Lancome and Dior Diorshow) pusivad kauem. Aga noh, on jalle kallimad. Anyway, leidsin selle blogi ja pean soovitama, kasutab ja analuusib igast ilutooteid. Vaga bra.
www.beautyjunkiesunite.com

5 comments:

  1. Mu meelestM maxfactor on sama hea kui kallimad, ei lähe laiali ja katab kenast. Aga siiski on tegemist tušiga.

    ReplyDelete
  2. Tead, mis mulle närvidele käib? Inimesed ei oska kirjutada sellist lihtsat sõna nagu "ripsmetušš".

    ReplyDelete
  3. Oigus muidugi.
    Ain, kallis, kui see ainus asi mis sul narvidele kaib siis pole ju hullu. Kui seda arvestada et ma ule 10 a USAs elanud ja siin kellegagi eesti k ei raagi, akki saab ule elatud. Nii sul kui ka su narvidel?

    ReplyDelete
  4. vahva PK, lihtsalt uudishimust tahaksin teada, kas tütrekesega räägid eesti keeles või kisub ikka ingl k peale? elan ise ka välismaal, küll mitte USAs, ja mind nii huvitab, kas-kuidas-mis keeles lastega räägitakse.
    palju jaksu!

    ReplyDelete
  5. MP- aitah! Plaan oli eesti keelt raakida, aitah oli tal uks esimesi sonu aga siis jai toppama, ei tulnud uheski keeles. Siis jatsin eesti k sinnapaika ja raakisime ingl k et last no kaima saada. Tal siiani raakimine vaga ladus ei ole aga eesti k on plaanis kindlasti ja raamatuid loen talle eesti k ka. Ma eeldan ikka et me lapsed molemat keelt vabalt raagiks. Nad peaks vaiksena keeli kergelt kulge votma.

    ReplyDelete