January 4, 2008

Do you feel pretty?

Dove otsutas naidata mis modellidega tehakse enne kui suurele billboardile pannakse. Eks tead ju kull et hullem meik laheb peale aga see mis koik arvuti ja Photoshop'iga tehakse on hammastav. Pildil oleva modelli silmi suurendati, kaela tehti pikemaks, kulmukaart tosteti ja nagu kitsendati.



Talv joudis Connecticuti ja sellega seoses minu Raynauds sundroom hakkas peale. Maakeeli tahendab et veri ei lahe jalgadesse/sormedesse ning koigepealt laheb nahk valgeks ja siis lillaks ja siis mustaks. Pandi mind mingite vererohu alandava pilli peale mis pea ringi paneb kaima. Arst lohutas et akki laheb rasedusega ara. Mul on vaja soojemasse kohta kolida, hmm, Charleston, North Carolina oleks vahva. Ma saaks oma versiooni Tuulest Viidud etendada.

Viimasel ajal on palju skandinaavia naisi labi kainud. Imelikul moel norrakad on hasti sobralikud aga paar soome naist (vaga kohnad ja blondid) mind taiesti ignoreerinud kui sobraliku naeratusega utlesin et kas sa oled soomest? Jah? Oi mina olen Eestist. Yks meesterahvas kusis kust ma tapselt parit olen, utlesin et Eestist, Skandinaaviast (jaaa ma tean et me ei ole skandinaavia aga kolab paremini kui Ida-Euroopa). Siis tyyp noogutab ja ytleb et ehem, tema motles et Eesti on ikka Baltikum. Vot sedasi.

Ma ei saa aru miks osad aasialased saavad pahaseks kui ajad sassi kas nad on Hiinast voi Jaapanist. Ma saan aru loomulikult et nad pole suured sobrad ja vaga erinevad maad aga valimuselt on ju sarnased. Mind kutsutakse rootslaseks kogu aeg.

5 comments:

  1. Iss, ma ei usu et seal fotodel on üks ja sama naine, no ei saa nii totaalselt muutust teha või saab??!!

    ReplyDelete
  2. Otsisin internetist vaata: http://www.youtube.com/watch?v=iYhCn0jf46U

    Taitsa lopp...

    ReplyDelete
  3. loodan,et saad tervise paremaks, aga ma natuke saana ru, et misk hiinlane ja jaapanlane pahandab.....meile ka ju ei meelid kui öeldakse, et kas oleme soomlane veel hullem venelane... aga ürita sa pilukatel vahet teha icicicicic.

    ReplyDelete
  4. Uskumatu, vaatasin seda videot ja appi mihuke daame ma veel siis oleks (nigu super pandav kuubis :P) kui oleks proff meikarid omast käest võtta + photoshop!

    ReplyDelete
  5. Milleks siis üldse modelle kasutada, võiks lihtsalt arvutil sobiva näo valmis teha :)

    ReplyDelete