January 2, 2008

New Year's Eve and a year ahead.



Kahjuks minu arkamine esimesel jaanuaril polnud pooltki nii glamuurne kui pildil. Aga uks mu uue aasta lubadustest oli vaga glamuurseks hakata. :)
Vana-aasta ohtu oli usna eba-markimisvaarne - laksime restorani ja hiljem tulime koju et uut aastat vastu votta kahekesti, mis oli paris tore. Ja muuseas ma saan aru kull et mu eesti keel natuke lunkab aga aru peaks ikka saama!
Paar motterida Ameerika versus Eesti:
See et keskmine eestlanna riietub hoolikamalt ja naeb rohkem valimusega vaeva kui paljude muude maade naised, ei ole kellelegi enam vast ullatus. Kuigi kodus kaijes tundub vahest et kui ameeriklannad voiksid rohkem uritada siis, vahemalt tallinlannad, natuke hoogu maha votta. Siin kandis naiteks pikka voltskuunt keegi ei tee kuigi mustade naiste hulgas on populaarne. Ning monikord tekib siuke maitsekusimus osade riiete suhtes mida muidu vaga kaunid naised eesti naised kannavad. Siin vaga seda ei nae aga eks see soltub ka piirkonnast, California ja Miami on beibelikumad, New York ja Chicago rohkem moeteadlikumad, Boston ja Washington DC konservatiivsem jne. Aga naiteks vanaaasta ohtul restoranis ringi vaadates motlesin kull et nahke natuke rohkem vaeva. Koik ei peagi sarava kleidiga ringi holjuma aga iga outfit-i voib edendada naiteks punase huulepulga voi kaunite korvarongastega, konts alla, lemmik parfuum peale ja ongi.
Mul on teooria et kui sa enda riietega vaeva ei nae, siis ei hooli muust ka. Kui dressipukstes elada, siis tavaliselt markan et soon rohkem ja lasen nagu end kaest ara. Kuis see ytlemine oli et inimeses peab koik ilus olema!
Enamus ameeriklasi on suht konservatiivsed ja naised kipuvad rohkem varjama pahu kohti kui et rohutama positiivsemaid alasid - saarejooksu voi kauneid silmi voi mis iganes. Ning Connecticuti naised pole nagu suured meikijad ka. Lauvarve naeb vaga vahe miskiparast. Naine on ju tegelt vahva olla, miks mitte seda nautida. Hoolitsetud naine on alati atraktiivsem.
Note to all: kes see neid uudiseid valismaalt toimetab, eriti SL ja Ajakiri Just, isegi EPL vahest edastab mingit taielikku jama. Voi leitakse mingi ajuvaba debiil kuskilt kunkakulast USAs ja siis selle tuubi tegemised (tavaliselt sama idiootsed) edastatakse. Kui ma olen vahest tolkinud uudiseid ameerikast eesti ajakirjanduses ameeriklastele siis on enamus ikka paris sokeeritud olnud. Moni ime et eestlased motlevad ma ei tea mis USAst siis.
Ja mis veel - paljud minu eakaaslased ei oska absoluutselt kupsetada ja suua teha. Minule oli see taiesti sokeeriv. Ning ombemisest, kudumisest jne pole uldse motet raakida aga see tuleb ilmselt sellest et mitmeid asju on odavam osta kui et ise teha (ajakulu ka sisse arvestades). Omblusmasinaid palju kodudes ei leia ning pukste luhedamised (ka teksad jms) tehakse kahku dry-cleaning'ites valmis $15-20 eest.
Vaga ulbelt ma sel teemal tunda ei saa kuna minu kasitoo alalised saavutused olid ulimalt minimaalsed. Aga vaatan siin osade eesti naiste bloge ja aina imestan mis koik ara tehakse, keraamikast kampsuniteni. Eks see elamistase touse Eestis ja varsti, uskuge mind, ei polegi nii palju erinevusi riikide vahel, aga ma ikka vaga loodan et me koik oskame oma tutred ules kasvatada nii et mitte millegi/kellegi ees risti ei loo. :)

Ilusat (ja argem unustagem, glamuurset) uut aastat.
Muuseas, You Tube'ist voib leida igast padevaid kosmeetika ja soengu teemalisi videosid, naiteks kuidas teha smokey eye meiki ja mis iganes. Muah!

9 comments:

  1. Ma julgen sulle ilgelt vastu vaileda ! Nimelt mina tunnen end dressides väga glamuurselt, ma valin hoolikalt vaba aja riideid ning see, et mul dress seljas on ei tähenda, et ma näeks välja nigu lüpsinaine kui ta parajasti lehma lüpsab :P

    ReplyDelete
  2. huvitav jutt....eks see ole eneseteunde asi ennekõige, kuidas ja millesse keegi ennast riietab, kusjuures ka mina olen lapsega hetkel hakanud selga panema nö "toariideid" sest muidu mökerdab ära, aga sams olen ma selline tegelane, et kui tunnen, et natuke koduseks ja labaseks hakkab asi muutuma, siis lähen peegli ette ja meigin ennast, lähen siis välja või mitte ;)lihtsalt enesetundes on asi :)
    aga arvan, et inimesed on nii moevõõrad, jube vaadata seda, kui kehvasti suudetaksde ennast riietada vastavalt kehavormidele...

    ReplyDelete
  3. Aga see oligi point et kui kannad dresse (ja kes ei kannaks, eks) siis are osta halle ja neli numbrit suuremat a la polved lottis, pesemata juuksed jne. Mulle vahemalt siinkandi naisi (usas siis) vaadates tundub et need kes enda eest hoolitsevad, on rohkem vormis ja muidu endaga rohkem rahul. ja eks see ole universaalne. Aga kui Eestis ikka vaga hoolitsetakse siis siin nagu tunduvalt vahem. Kuigi vaikese lapsega kodus ma ei kujuta ette mis valemiga aega endale leitakse.

    ReplyDelete
  4. ega siis ongi nagu hellikul kirjas et see kord poole aasta jooksul juuksur suur sündmus juba ;)

    ReplyDelete
  5. Ja jah juuksur on suursündmus :P
    A samas tead nüüd, kus mul juuksed lühikesed, nüüd ülepäeva keerutan lokke kui kutt teeb lõunaund, iga jumala päev värvin ripsmeid jne. Ühesõnaga ma üritan oma "koduriietes" ilgelt pandav olla :P
    A ma jah olen totaalselt dressiinimene - ma kohe kardan seelikut näiteks - liigne tähelepanu tuleb siis meestelt, mille tagajärjel võin komistada ;)

    ReplyDelete
  6. Ahjaa dressid on mul hallid ka muideks, kaks paari lausa :P A sihuke valge ja roosa triibuda, väga beibe värk!

    ReplyDelete
  7. irw hellik ;)
    meenutab ikka vahel nagu "kodu perenaised" kui üks lastega aastaid kodus olnud endine ärinaine omas riideid okse ja mu plekkidega, mida lapsed toodavad :D

    ReplyDelete
  8. Appi hellik, ma olen siin popi butiigi pidaja, blond, ilma lasteta ja puha aga ma varvin silmi ehk kord nadalas, kui sedagi. Ja seelikut naen aastas paar korda, seda tavaliselt kui ilm hirm soe. Ja fooni haaran tavaliselt siis kui kas mingi uritus voi juukseid vaja ruttu kuivaks saada. Igastahes, aastal 2008 hakkan rohkem glamuurseks. uritan vahemalt. A ma raagin et eesti naine uritab rohkem, siin usas nagu vahem, oleneb muidugi kus oled.

    ReplyDelete
  9. Viki sul on õigus :P
    Poiss on mu lemmik dressid (lumivalged) ära rikkunud oma kõrvitsa ja porgandipüree plekkidega a noh toas käin ma muidugi uhkelt nendega ikka ;)- sest ise ju olen süüdi, et nad edevusest tuppa jalga panin ja lasin ära rikkuda!
    Samas ma olen totaalne moevõhik ning ega välja minnes ma piirdun ikka oma ripsmetega - ei viitsi ma toppida peale jumestuskreeme, silmapliiatsid jne (pole neid never omanud, jeerum niigi vähe raha :P)
    Täiesti süüdimatult võin ka jalga ajada 3 numbrit suuremad kottivad teksad ja teha nägu nigu ma oleks hull moemutt :)

    ReplyDelete