January 24, 2008

I don't suffer fools gladly... :(

Kui ma peaksin tegema aasta 2007 suuremate droppide nimekirja, siis esiviisikus on raudselt meie ehituse manager Bill. Ja toenaoliselt tuleb aunimetus ka aasta 2008 nimekirjas.

Oma ari tegemine ei ole kerge, nagu on arvata. Esiti uurid turgu, populatsiooni, arengukavasid jms - kuid kulus sinna alla. Siis kirjutad valja oma ariplaani - kust saad kaupa, kuidas, mis hinnad, maksud, tsuklid. Kes ostab, kus muud, konkurents, marketing jne jne. Siis lahed otsid sobiva koha (ja saad soki kinnisvara hindadest). Kui oled paar varianti leidnud, hakkad mooda panku kaima. Mine poovi mingile kohukesega onule seletada mis brande sa hakkad muuma. Onu nagi mu sarkasmi ja teatas et tema on fashioniga vaga kursis, muus 60ndatel meeste kingi. Aaaah, ja ma olin veel mures et ta ei tea mis toimub. Ja siis vaatad kuidas Onu Lips sulle kaasatundlikult utleb et nii tore paar ja nii tore plaan aga neil vist labi ei lahe. (pohiliselt kuna meil polnud maja voi poppi autot sinna alla garantiiks anda). :( USAs on onneks igast networke vaikeste businesside jaoks kus siis endised direktorid jms kes nuud pensionil nou annavad ja meie omad olid taitsa sumpaatsed.Igastahes, lopuks leidsime uhe vaikse kohaliku panga kus naisterahvas sa taitsa aru mis teha tahan ja saime laenu. Raha olemas, saab koha ka, onju? Vale.

Uks koht huppas alt ara viimasel minutil, ma oleks suurest narvist ja vihast oksele hakanud. Seletus et nemad tahavad suurt USA-wide ketti nagu Gap voi Banana Republic. Ja ju siis oli neil tunne olnud kui mind platudes ja dressipluusis nagin, et ma ullult rikas ja tahtis olen?!

Leidsime teise koha, popi restorani korval. Onu Omanik (Vapper ja Ilus, ee ok viisakas ja rikas) on suur ja tahtis, omab siin mitmeid buildinguid. Saime restoranis kokku. Ning siis tuli taielik ulekuulamine - a la, sa olid investeerimispangas, mida sina tead butiigindusest? (Mu kaasalt) sa tegeled finatsiga, kas sa ei nae kui riskantne ettevotmine. A mind ei ole kerge nurka raakida kuigi onu ajas mind taiesti higistama. Karm vastane aga avastasin ruttu et tal see attention span on umbes 5 sekundiline, kui natuke muust raakisin siis ta unustas ara oma kusimuse ja uuris midagi muud. Vaga tugeva dringi vajadus oli parast.
Nyyd on onu sumpaatne, elab kaasa ja puha. Aga igapaeva jama haldab Bill koos paari noorukiga. Uks naisterahvas on ilmselt vaga onnelik et mehele sai kuna emaili aadress on "Mrs.UimaneKana". Bill on siuke vananev kohna mees, laikivate kingadega - siuke libe sell. Ego suur, seletab kuis tema on Onu Omanikust tahtsam ja investeerib igale poole. Jobukakk taiega. Ning igakord kui mul teda vaja on, hakkab meil hullem kemplemine peale kus tema ei taha midagi teha ja koik mis katki on taielikult minu suu. Siis kui tal igav on, viskab ta mingeid umbseid makse mu rendile lisaks. Siis helistan Umbsele Kanale kes oiendab ja loeb mulle ette mu lepingud nagu ma nodrameelne oleks. Teen tigedaid ja sarkastilisi kommentaare. Siis helistab Bill ja teeb sama asja uuesti. Nagu viie aastasega. Naabrid hoiatasin et hakkab mingi jama peale.
Plan of action: hakkan neile arveid saatma igast tegemate toode eest ja muidu venitamise eest. :)

No comments:

Post a Comment