March 13, 2008

Mrs D fails to save the day.



Ei ole minu nadal. Selg haige, juuksed mitte blondid vaid kollased, uks vinn on keset laupa ja ei lahe ara, varvi voi mustaks ja teeskle et Indiast. Jooksmas kaija ei saa selja parast, siis tegin keeksi ja soin seda. Ning siis lehvitasin motteliselt head aega oma skinny jeans-idele sest neid kindlasti enam jalga ei aja.

Ning meie butiik, sest hoolimata et ala parimaks kuulutati, on suht koht tuhi. Voi kui kaib inimesi siis vahesed ostavad midagi. Ja siis tuleb jalle keegi kes teatab et isver ma ei teadnudki et te siin olete, miks te end ei reklaami jne jne. Ja ma olen eks reklaaminud, Aprillis tuleb terve lehe suurused jalle, saadan koju postkaarte, teen alesid, ahistan ajalehti igast ideedega, annan nou mida ja kuidas kanda. Uleeile uks naisterahvas ostis kleidi ja tanas mind lausa pisarateni, et tema pole end elu sees nii ilusana tundnud ja kui tore mina olen. Jah, eks ole, mine raagi teistele ka. burrrrrr.......

Siis tuleb mingi Kohalik Teadja Arimees kes utleb et kas ma siis ei tea, ikka vahemalt aasta votab et jalad alla ajada. Tean kull aga kas sa tead kes need arved maksab selle aasta jooksul. Akki laheks annetaks neerud kuskile? Palju saab neeru eest? Koigele lisaks tuleb valja et peame maksma oma moobli, ja koige eest mis poes personal property maksu! Auto pealt maksame ka - nagu omamis maks. Ootan huviga millal pean hakkama kingade pealt maksma.

Muul teemal: Jimmy Kimmel on USAs talk-show host, tore muhe mees, ma suurt ei vaata, kes kaib nais koomikuga Sarah Silverman. Too usna rameda utlemisega, mina ei fanna aga see on besides the point. Molemad on Matt Damoniga head sobrad ja Kimmel lopetab koik oma showed vabandamisega et sorry Matt meil ei jaa aega et sind lavale tuua. Matt ja Sarah siis tegid koos sellise video - soojalt soovitan vaadata aga pange kolarid sisse! Mul ei olnud Matt-i suunas ei sooja ega kulma aga taitsa sumpaatne parast selle vaatamist. Ei teadki et tal naljasoon on.

Selle peale Jimmy kontakteerus Ben Affleckiga (kes Matt Damoniga parimad sobrad) ja nad tegi oma versiooni.


Anyhow, Mrs D laheb nyyd koju, poen voodi nurka ja lohutan end veini ja kitsejuustuga. Ja allolev ka kollaste kiharatega naisterahvas on NYC socialite Tinsley Mortimer. Sest mina endale nii jubedat voodipead ei hangiks, linade jms kiidan heaks.

1 comment:

  1. oh sa pisike, saa ruttu terveks!
    aga jah see firma pidamine ja üldse, sama on ju ka mul, tuleb õiele pakkuda ja saad tellimusi. krt eks see reklaamitegu ole ka natuke veider vahel, jookse või paljalt poeees, et tähelepanu saada ;)
    ole tubli.

    ReplyDelete