March 7, 2008

Patriotism in Estonia is live and well

Kui meist artikleid kirjutati alguses siis ikka mainiti et omanik on eestlane, mis ajas kohalikud eestlased ka pinda uurima. Tuli Tadi Boheem, siis tuli Tadi Mail-Order-Bride kes sonagi inglise keelt ei raagi oma paksu-vana abikaasaga kes ameeriklane kes omakorda eesti keelt ei raagi (aga true love ei vajagi sonu), tuli Tadi Suur Naeratus oma sugulastega kes kulas. Ja koik kusisid silma pilgutamata et kellega ma abielus, millal ma siia tulin ja et mul peab ikka palju raha olema, pood nii uhke. Ehem. Isver. Uks Vanem Tadi kes juba ammustest aegadest siin oli tegelt taitsa armas ja toi mulle hirmkibedaid piparkooke joulude paiku. BUT it's the thought that count, onju.

Aga eestluse teemal veel, lugesin Itching For Eestimaa blogi, ker kirjeldab oma kaiku Club Hollywoodi (ta on eestlannaga abielus ja elab Eestis):

One highlight of my evening took place in the men's restroom. While resting there I began whistling the tune of 'Mu Isamaa' -- the Estonian national anthem. Before I knew it, four or five gentlemen in the toilet began to loudly sing the words -- mis mul nii armas oleks ka, kui sa, mu isamaa!

Nii liigutav kas pole? Kuigi ma ei tea kas potil olles nuud paslik humni laulda. Soltub vist kainusastmest.

No comments:

Post a Comment