March 11, 2008

Strippers and what's in for fall 2008.

Lappasin eile ohtul ema toodud Kroonikaid ja kui G kaema tuli, kusis et mis pildid need on. Et mis teemal. Mina et seltskonna uritused. Siis G raputab pead ja utleb et kas normaalsed mehed lahevadki siukeste naistega avalikult valja. Selgituseks peab utlema et enamus naisi Kroonika piltidel kaivad toesti vaga valjakutsuvalt riides. Fuck-me stilettod jalas paevasel ajal, pitsrinnahoidja kelmikalt piilumas, miniseelik veel koige otsa, pikad kunstkuuned ja sugav meik. They look like strippers utleb kokkuutlevalt G.

Ja teine tahelepanek: tavaline paar tundus olema 20 a naine ja 50+ mees. See voiks nagu erand olla rohkem aga votke ukskoik mis Kroonika ette - teismelised sunnitavad lapsi meestele kes nende isast vanemad. Huvitav fenomen....



Miks ei voiks nii olla et Tootsi naine (Kersti?) oleks endale tommanud mingi noore 20aastase pringi pepuga noore mehe? Ahh? Mrs Robinson - Estonian version.

Eile kaisin sisseostmas pre-fall collection-it, paar disainerit oli veel jaanud. Koige lemmikum oli Castle Starr - siuksed vintage-y naiselikud riided. Huvitavate detailide ja luxe materjalidega - chiffon, silk, silk jersey.






Poole pealt hakkas selg nii valutama et anusin showroom'i naisi valuvaigistajaid kuna olin enda omad rumalalt koju jatnud. Siis mingi hetk tabasin end peegli ees kahe pika kauni modelli vahel seismas - ma olin siuksed karusnahksed madalad saapad jalga pannud sest ei suuda kontsaga ringi kondida, ohh ei olnud egole hea moment.
Oh well.

1 comment:

  1. vana mees ja noor naine....mu ex mehe isa (vana pervert) rääkis alati, et mängis tõsimeeli lotot, et siis võita miljoneid ja siis võtab omale 15 aastase naise. saad sa aru seda rääkis 50 aastane perverssne vanamees IRW.
    ma tõesti usun, et kui meie "Staarid" ameerikas ringi jalutaks sedasi, siis ütleks pa politsei,e t te ju ise provotseerisite vägistamist...(mitte, et seda misgi vabandaks)

    ja kui sina kijrutasid mulle, siis meiega kõik korras....mõtlen juba päevi, et teen uue jutu, litsalt teen siin suure spurdiga suurema koguse ehteid müüki :D

    ReplyDelete