June 25, 2008

I Have A New Best Friend

ja ta nimeks Ameerika Ekspress, hellitlevalt Amex, must kaart. Just nimelt must. Ma loodan et ta on mulle lojaalne ja ustav sober, kulastab nii tihti kui voimalik.

Oma grandioosse marketingi plaaniga maha saanud lopeks todesin et et kuna raha pole siis tuleb lihtsalt soita rikkamatesse aladesse ja seal lihtsalt oma brosuure nahhaalselt postkasti toppida. Eilne kaik laks aeglaselt kull, sest Jen ja mina jollitasime suu lahti nii maju kui ka vaadet. Palun vaga.



Aga jargmine paev kohe uks noorem naisterahvas tuli kohale, et tema just Itaaliast tuli soppamast. Kusisin kust ta parit on, kuna oli kerge aktsent ja tuli valja et Slovakkiast. Utlesin et oi mina Eestist ja lobisesime natuke. Kusisin kui palju ka lennukipilet on sinna ja sellepeale tutarlaps kehitab olgu et tema tapselt ei tea mis see esimese klassi pilet sinna on. Vau. Parast seda kui minu maitset kiideti ja ohati et tal selline tunne nagu oleks Itaalias soppamas mitte Connecticutis, haarati uks mu pidulikemaid kleite kuna tal oli vaja midagi casual - uhesonaga, argiohtu ringitroopamise kleiti. Hmmmm ja tommati must Amex valja. Musta Amexi kaardihoidjad maksavad $2500 aastas hooldustasu ja taotlemise tasu on $5000. Motlesin just et mis/kus/keda kummardada et rohkem neid kaardikesi meie alandlikku poodi sigiks.

1 comment:

  1. Kindlasti on olemas Musta Amexi jumalad, kelle poole siis alandlikult pöörduda:))

    ReplyDelete