June 12, 2008

SATC

Ma olen eriti agaralt postitanud, kohe naha et poes palju inimesi ei ole. :(

SATC ehk Sex And The City - ma ei ole filmi siiani nainud, ootan kui ma saan Netflix-ist tellida (kes ei tea, logid netis sisse ja teed nimekirja filmidest, nii vanad kui uued, mis sa naha tahad ja siis sulle meilitakse neid, vaatad ara, viskad kaasasolevasse umbrikusse ja saadad tagasi. Geniaalne.) Ma ei kannata kinno minna kuna, nagu kirikuski, keegi alati kohib ja keegi nohiseb ja keegi raagib. Kuna film on veel 2.5 h siis teadsin et ei suuda kalleid kaasinimesi kinnises ruumis popcorniga valja kannatada nii kaua. Ent riideid tahaksin naha kull. Carry outfits on vaga ekstreemsed vahest ent ma aplodeerin riski votmist. Ma nii loodan et naised hakkavad vahe rohkem oma stiili otsima ja kannaks ehk erkkollastki vahest oma tavalise must-valge-beez vormi asemel.

3 comments:

  1. öelge mida tahate, aga mulle jubedalt meeldis see sari ja ootan ka filmi, sest nagu mainitakse suudeti film väga hea teha (tihti ju kaob see sära ja järjed on magedad) seega ootan kui beebikinno tuleb ;)
    aga rõõmusta meid, et asi ikka ei liigu sul butiigiga kuristiku poole!
    vahel am mõtlen, et saadaks ma viimased ehted sulle, pane kilinad-kulinad omale müüki IRW muuda ameeriklaste stiili natuke kui värvidest räägid ( http://vikimeisterdab.blogspot.com ) vaata kui ilusad värvilised :D

    ReplyDelete
  2. Vt elizabetheric.com - meil nende ehted muugil aga hirmkallid. tana saan teiselt kohalikult naiselt parliehteid

    ReplyDelete
  3. Filmi oli taidsa nauditav vaadata, kuigi aftertaste oli natuke paha. Ei teagi miks. Voib-olla selleparast, et kuigi tegelased olid koik glamuursed, olid nad ikka vanad naised ja ma ei taha vanaks saada :( Just call me vain.

    Varvidest niipalju, et tule Londonisse elama - mul pea valutab iga paev nendest varvikombinatsioonidest mida naen :) Endalgi on tana lilla top seljas (+teksad) ja erkollased kingad :)

    ReplyDelete