June 4, 2008

Wedding Anniversary

Koguni kolmas. Aga esimene mille uksi veedan kuna G pidi Wisconsinisse minema ja enne kui reede oosel teda ei laeku. Pakkusin valja et akki teeme oues vaikese ohtusoogi siis laupaeval ja kiitsin et oli sampuse ostnud. Kinke me uksteisele ei tee, nagunii kitsad ajad. G teatas et temal on koik plaanitud, vaga pidulik ja puha, olgu mina vaid kohal ja pretty. Ja pane kleit selga. Ma oli nii roomsalt ullatunud, muidu olen mina see kes alati plaanib igast asju. Aga vot mul ei ole kleiti. Irooniline, kas pole, kuna poeomanik nagu ja poes praegu on kleite igasuguseid. Ahh.... Water, water everywhere, not a drop to drink.

Vot siuksed variandid on praegu sees:






3 comments:

  1. awwwww nii armas, PALJU ÕNNE õnnestuks endal ka kunagi see samm ;)
    aga mulle meeldib see tilluke tumeroosa...kuid kui noobel koht siis viimane on kena :D
    --,-´-@

    ReplyDelete
  2. Haiku kullake pane mulle, ole hea, see kollane kõrvale;)
    Ja palju õnne otse loomulikult!

    ReplyDelete
  3. See kollane jah super luks :) aga roosa ka väga nummi too satsilise alumise otsaga siis!
    Ja head pulma aastapäeva ;)
    Me vist kinke ka ei tee tavaliselt, küll aga käime restos siis söömas ikka.

    ReplyDelete