June 27, 2008

To Catch a Thief



Me teadsime et varem voi hiljem see juhtub. Moni pikanapuline poekulastaja tombab osavalt mingi eseme ara, peidab kotti ja vaikselt lahkub. Ikka juhtub ju igas poes. Aga vot seda kull ei oodanud et siuke tagasihoidlik hipi valimusega tutarlaps ajaks endale pluusi kotti, siis tuleks mulle tere utlema, vaataks riideid ja siis oiendaks veel hindade ule. Ja veelgi vahem oleks oodanud et ta veel tagasi tuleks kuunlaid vaatama, ei tea kas arvas et akki saab midagi veel ara panna. Kohe kui lahkus nagin et uks nendest pluusidest kadunud mis ta vaatas ja tuhi riidepuu ripub. Marssisin valja et akki leian ules ja lainud ta oli. Hoiatasin paari teist poeomanikku ja tulin tagasi. Puhhha vihha tais, loomulikult. Inglise keeli on uks armas ytlus: Carma is a bitch. Nii et sellepeale ma loodangi.


Heal sobrannal on vaja fashion story ara teha ja palus mind endale modelliks. Parast kahe tunnilist vaidlemist jain nousse kuna ainult New Yorgi Fashion Institute (FIT) oppejoud ja klass naevad seda, nii et margi tais tegemine on minimaalne. Enesehinnangule havi ei ole minimaalne aga loodan et fotograaf kes on omal ajal hasti tegija olnud, oskab mind pikemaks/kohnemaks/kobedamaks teha. Mu eilne jaatise ja grillitud nektariini segu hakkas roomsalt kohus ringlema. Ajasin end kohusetundlikult ules ja tennist mangima, sest ma olen koige nirum ja laisem jooksja. Tennist laksin mangima ilma erilise entuasiasmita kuna eelmise suve tunnid olid meeles - me tennise instruktor andis minu puhul lihtsalt alla ja puhendus G treenimisele kuna mina tagusin tennisepalli nagu mangiks sulgpalli. R-i pidev roogatus H, WHAT are you doing??? teiselt poolt platsi ei aidanud. Peale mangu kui veenasin oma higised koivi mind koju kandmaks teadati kaastundlikult et pean juuksuri ja meikupiga uhel pool olema kella 7ks hommikul kuna fotograafi jargi on siis koige parem valgus. Olin liiga vasinud et protesteerida, noogutasin alistunult -kell 5 ules ja parast pildistamist poodi ning neljapaeviti oleme kella 10ni ohtul kah veel lahti. Argh... Got's to find my inner Gisele.

1 comment:

  1. icic....
    Kusjuures ma ei ole kunagi tahtnud teha seda nö müügitööd, sest jube tunne on pidevalt jälgida ja vastutada kauba eest... neid vargaid on jah igal pool kahjuks :S

    ReplyDelete