October 28, 2010

Igavene korralagedus ehk Kalevi kupsised

Tassisin mina Kalevi tavalisi kupsised siis Eestist USAsse. Pakkisime oega hoolega et puruks ei laheks. Nii, koik selleks et saaks kupsisetorti teha. Uurin retsepte ja muudkui naen Selga kupsiseid - uldse ei tea mis need on. Ja iirisemaitsega? Condensed milk mis see eesti k on, selle maitsega ka! Koik tuttavad kes loevad, ma eeldan et teil natukenegi piinlik et mulle ei maininud mis kupsistest ma ilma jain. Aga noh, kupsis kupsiseks, tegin tordi ara, Vene poest domasnaja smetana kah. G tuleb koju ja umbusaldab. Parast seda kui tegin kalavoileivatordi (mis mulle maitses aga usakad tembeldasid selle fishwich-iks ehk fish + sandwich aga neile mitte) ta umbusaldab igast valgeid kandilisi ullitisi kulmkapis. Tegin solvunud nao ja utlesin et vagahea tort, eestlased maast madalast teevad ja mida ta siin endast motleb. G tunneb halvasti votab tuki ette ja oiiiii kui aeglaselt laheb. Aga neelab alla. Saan vihaseks et issandkullmisteemakuraditordi ule ja maitsen ka. Ja sulitan koheselt valja. Jumalast oudne maitse. Ma ei tea kas halvaks lainud aga maitses nagu pappkarp. Selga omi palun.

6 comments:

  1. hmm... mina reeglina teen vaid kalevi kypsistest, no ei meeldi mulle selga kypsised... maitse asi. pealegi eelistan nn. eestimaist, mitte lätlasi :P
    äkki sul oli smetana hapuks läinud?

    ReplyDelete
  2. Kondenspiim on see sõna, mis sa ei tea ja ma ei saa aru, kuidas sa ei tea.
    Asi, millest ma elan.

    ReplyDelete
  3. Ma teen ka Kalevi küpsistest reeglina, need on paremad ja minu arvates ei lähe nii pudenevaks ka nagu selga küpsised.

    Pakuks, et hapukoor polud kõige värskem, küpsised küll ei saa süüdi olla.

    ReplyDelete
  4. Hapukoor oli taiest varske, G'le ka vaga meeldis. Aga enne kui torti panin, maitsesin kupsiseid ja vaga ebameeldiva, siukse hasti vana maitsega olid aga motlesin et ehk tordi sees ei tunne. Akki ma lihtsalt ostsin mingeid vanu.

    Selga on Lati firma? Aaaa, seeparast ma ei teadnud.

    ReplyDelete
  5. äkki said jah vanad kypsised (pakendit sul alles pole, et vaadata ja ega see midagi ei anna).

    aga selga kypsised on Laima toodang ehk lätlaste omad jah.

    ReplyDelete
  6. no katsu kannatada veebruarini. aga ma ei tea, miks ma ei kirjutanud, aga ma ilmselt ostan Selgasid automaatselt. palun kergemat karistust:D

    ReplyDelete