December 24, 2010

Bah humbug!

Otse loomulikult meie 6 kuud haiget olemist loppeb meie jaigeks jaamisega. O kohib oosel nii et keegi magada ei saa, minul nohu ja koha ning G hakkab paranema, ent peab tootama labi puhade. Bh humbug toesti! Ning lund ka ei ole, kuigi selle peale Maarja Liis Ilus laulab kohe et saab ka ilma lumeta.

G pakkus valja et argu tehku ma midagi, palavikus ja puha, et tellime hiina toitu. Kujutad ette? Jouluohtul. No way, Jose. Muidugi, see on omaette teema kuidas ma millegi maitset ei tunne ja siis suua teen. Taidetud munad tuli kibedad nats, ning singirullid hissssand kui kuuslaugused. Maarisin mustale leivale ja siis soin teega, kurgul kohe parem. Muidugi koheselt parast seda tuli uhke kliendi kaasa kingile jarele, ning temaga oli mu kliendi isa kes oli tahtnud minuga vaga kohtuda. Jah, palun, vaga meeldib, vabandage kuuslaugu haisu ja tatist nina. :)

Taidetud munade jaoks, geenius nagu ma olen, toin eestist kaasa suvel vurtsikilu. Siinses vene poes koik kilkad on tomatis. Aga lahti tehes tungis selline rame lohn isegi mulle ninna, et tuli ara visata. Ning seenepurk mis kah jouludeks moeldud (ema tehtud) laks juba eestist tulles kohvris katki. Oeh.

Annan endale staar-ema tiitli sest sain kartulisalati jms valmis pluss sefiiri ja karamelli tordi. Maitsest esialgu vaikime.

Armsaid, rahulikke, terveid joule teile koigile.

Puhvis Kukk

2 comments: