December 20, 2010

Joulukaardid

Lodan et teil koigil kaardid aegsasti saadetud! Lugesin ajalehest etiketti osast kus uks naisterahvas kaebles et tema kirjutab ilusa sonumi ja vastu saab pildi-kaardi. Siin on hasti populaarsed ja mu arust sumpaatsed ka, eriti laste omad, naed kui kasvanud aasta jooksul jne. Aga talle ei meeldi. Ja siis soovitati et argu saatku kaarte kui tema soprust hindab selle jargi kui pikalt keegi kirjutab. Me saatsime see aasta Oliviast kaardipildi.


Ent leidsin hoopis huvitavamaid kaarte awkwardfamillyphotos.com Tegelt ei tohiks naerda eks, inimesed entusiaslikult teinud aga muigama panevad kull. Igal juhul, ilusaid puhi koigile.






2 comments:

  1. einoh muigama ajavad (heatahtlikult), aga mina olen vist ainus loll siin maamunal ja ei saa aru, miks pyhade ajal tehakse endist (lastest vms) kaarte... no ei saa aru. perepildi võib ju niisama ka saata... ma ikka igal aastal mõtlen sellele ja vastust pole välja mõelnud...

    ReplyDelete
  2. No nagunii saada kaarte eks, ja vaatasin kaartide hindu ja tuli umbes sama lasta pildist kaart teha nii et Haid joule ja me nimed peal. Ma muul ajal koigile ei saada pilte, ning tanapaeval kaib see asi nagunii interneti teel rohkem.

    ReplyDelete