June 15, 2011

The power of prayer

Utlen ette ara et ma pole suurt usklik inimene. Minu arust need esimesed 10 kasku v.a. see jumala kohta peaks olema midagi sellist mis inimene nagunii jalgib. Anyhow, olen jalle haiglas verejooksuga, diagnoositi seda korda kui chronic abruption ja ponn on end puhta valepidi pooranud, tagumik all. Kurjam ma ytlen, Gary just veenis piigat end oieti poorama, enne oli kulje peale.
Olin palatis telekat vaatamas ja siseneb selline vanem blond naine valges kitlis, tutvustab ennast kui adjunt chaplain (kaplan) ja utleb et nemad palvetavad minu eest. Taiesti siuke tunne tuli et isver mis nuud lahti. Kas sa tead midagi mida ma ei tea. A ytles et ta kaib koikide enneaegsete emmede juurest labi, ma eelm kord teda ei kohanud kull, aga kinnitas et isegi kui keset ood mul kurb olla ja vaja raakida, helistau. Ja andis mulle oma kodu ja mobiili numbri. Hmh...

Huvitav naine, kaasa on IBMis tootanud, palju mooda ilma reisinud, kolme lapse ja lapselapse ema ja vanaema. Oed parast utlesid et suur annetaja sunnitusosakonnale ja koik ytlesid et taielik ingel on. Kui omavahel raakisime ytles et neil 1 bioloogiline laps ja 2 adopteeritud ja et nende esimene bioloogiline laps oli surnud taisealisena. Ugghhhhhhh.....

No comments:

Post a Comment