February 11, 2010

2 naist ja lumi

Kuradi kulm on, vabandage. Aga on. Ja lund on koik kohad tais tuisanud. G rookis eile lumetormis lund et autoga jargmine paev valja saaks. Vaatasin tana et jalle on sadanud, G tegi kodunt nats tood enne kui valja soitis, O oli uleval - motlesin et lahen roogin nats lund. Toppisin Olivia soojalt riidesse, karusse, ja valja. Ning siis hakkasin rookima. Autode juhid vaatasid lobustatult kuis ilmselgelt poolearuline blondiin lumes massas. Mutsi peas polnud, mu suured YSL mustad paikseprillid, UGG saapad, ruudulised pidzaama puksid, ja suur jope seljas. Naabrimees vaatab umbusklikult aknast - ma pole tema naist nainud rohkemat kui kaekotti kandmas, ei ajalehti toomas, ei prugi valja panemas. Nii et mina olen siuke huvitav karakter ilmselt.
G lehvitab mind sisse et tema ise aga ma juba valjas. Tuul oli nii tugev et osa lumest lendas tee peale tagasi. Kuidagi sain tee enam vahem (rohk vahem) viisakaks ja jooksin lumisena Oliviaga tagasi tuppa. Motlesin et kah romantiline zest eks ole, G oiendas kellegagi telefonis nagunii ja et siis roomus ullatus. Ehh....

2 comments:

  1. Tubli naine! Ma leian üldse, et naised, kes ei suuda prügikotti välja viia, või lund rookida on üks suur naispere häbiplekk :)

    ReplyDelete