December 7, 2007

Garbage disposal ja muud jamad

Eile hommikul arkasime ules ja avastasime et vett on igal pool koogis, eriti kitchen island'i peal. Emailin majaomanikule kes rikka noore mehena elab Louna Aafrikas ja tegeleb copper mine analuusimisega. Vaga keeruline too aga tasuv. Teatas sobralikult et ostsid endale villa kuskile saarele Singapore'i lahedal rannas ja et me Garyga voime seda kasutada. Tasuta. Ja siis me jaiem eriarvamusele temaga et kas pilet sinna on odav voi mitte (26 h and coach class on $1600). Anyhuu, utleb et saadab torumehe kella poole seitsmeks.

Kell kaheksa ongi kohal ja tuleb valja et torumees on mitme ameti pidaja Amin kes teeb koike mis vaja, noorem pikk venelane kes raagib hirmvigast inglise keelt ja ei ole voimeline telefoni kasutama, et sind informeerida hiljaks jaamisest. Mitte kunagi. Amin tuleb siis sisse, vaatab ja katsub kraanikaussi ja ytleb et tema viga ei nae. Vaidan et miski on vigu kuna vett oli igal pool. Amin vaatab vastas seina ja siis katsub me carbage disposal'it. Teatan et see tootab kuigi vaga palju mura teeb. Amin aktiveerub ja kukub seda lahti votma, teatades et tema on kogu selle apartmendi kokku pannud. Ja siis muttab selle disposali kallal kuskil tund aega. Tuleb valja et on Dagestanist ja 4 aastat kolis siia. Mingi keskustelu jargneb aga Amini inglise keel tuleb ja laheb. Kui mina kusimuse kusin siis ta umiseb midagi ebaselget. Annan alla ja siis kusib minu kaest selges inglise keeles et kas ma olen abielus eestlasega, kas ma raagin vene keelt, kas mul vene toit maitseb ja kus mu pere elab. Rendi hinda kuuldes ehmatab et oi kui palju. Ytlen et on jah aga siin kandis ongi niuksed hinnas. Oi aga maja saaks selle eest! Mina jalle et siin kandis hasti ei saa. Amin leiab et ma peaks ikka maja ostma, eeldavalt siukse mis tema voiks kokku panna ja ara parandada. Noogutan.

Lopuks Amin huppab pusti et voila disposal on fixed. Ja ongi vaiksem kui ennem kuni ma sinna viskan vaikese sidrunikoore ja oudne mura hakkab. Amin vangutab pead et ma ei peaks ikka suuri asju sinna panema (!?). Selle aja peale mul siiber ees ja utlen et noh kui paistab et koik korras siis jube vahva ja mingu nuud tema puhaku, hilja on ka. Ara minnes ukselt saluteerib mind ja soovib haid puhi ja annab oma business kaardi ikka selle maja jaoks mis me Garyga ostame.

1 comment:

  1. Ei no mida torumeest!Nagu nii lootis, et äkki saab su endale sebida või miskit :P

    ReplyDelete