July 22, 2010

Kodune idylll


image from Pink Wallpaper

Umbes tapselt nonda kujutasin ma ennast emana ette.
Reaalsus on natuke teistsugune: ma pole porandaid naiteks pesnud 2-3 nadalat (puhkinud siiski olen, mitte et see mingitki vahet sisse teeks). Ainuke koht mida pesen paeviti on Olivia tooli umbrus kuhu eksimatult ja regulaarselt lendab vahemalt pool toidust mida ma talle ette panen. Dusi alla jouan parastlounal. Herr abikaasa utleb hommikul tere ja siis kaob corporate America'sse ara. Olivia ei taha issist lahti lasta kui me ta autoni jalutame. Olivia, kes kaimist harjutab, kukkus teleka puldi otsa ja sai sellise parajalt kohtukeerava haava silma peal mis tanaseks on paistes ja natuke veritseb. Hambad tulevad ja minust lahti lasta ta ei taha. Kuuned on kirsside puhastamisest mustad (miks nad punased ei ole, huvitav). Esikus on Olivia maha tommanud minu koti ja seal olevatest paberitest lumehelbeid teinud. Ja nii edasi..... Nii et see jah, mina seal pildil pole.

6 comments:

  1. No aga see pilt on ju vaid sekund. Võta korraks Olivia sülle, tee talle musi ja ongi see pilt. Ega siis selline kaader saa igavesti olla, siis poleks see enam elu vaid nukkude paraad :D

    ReplyDelete
  2. Mul ei oleks selle vastu midagi! :) Selline tunne et olen dressipukstes ja tank topis kuude kaupa, koristan porandaid, motlen mis imega talle juurvilju jms sisse soota, ning koristan iga ohtu manguasju porandalt. Moraali norgendav. :)

    ReplyDelete
  3. Omalt poolt voin lohutada, et see on vaid ajutine nahe. Paar aastat veel ja Oliviast saab juba asjalik tegelane, kes sul kirsse aitab puhastada ja ka tubade koristamisest asjalikult osa votab. Varsti saad koju ka, saad hingetombeaega.:)

    Terv.

    saatusekaaslane Katrin wiltonist ;)

    P.S. Et seda manguasjade laiali vedamist takistada ja sellest tingitud pidevat koristamist vahendada, tehke Oliviale eraldatav mangunurk voi mangutuba. Toa nurka ostke moni manguasja kast, kuhu peale igat mangimist koik lelud ilusti silma alt ara panna saab. Selles saab ta sind juba natuke assisteerida. Ja ole kaval, ara koiki manguasju valja pane, ainult moned, iga nadala tagant vaheta, nii on lapsel rohkem avastusroomu. :)

    ReplyDelete
  4. Aitah, Katrin, see on toesti hea nouanne. Just motlesin et peab olema parem moodus selle organiseerimiseks. Pai beebile!

    ReplyDelete
  5. Patsifist ka on mures, et ta pole marta :) http://patsifist.blogspot.com/2010/07/martad-mu-umber.html
    Aga ega ei peagi olema nagu teised, muidu jääb oma elu elamata.

    ReplyDelete
  6. oh, tuttav tunne... ainult, et mul on see juba neljakordistunud... samas, nad kasvavad imekiirelt ja siis hakkad teatuid aegu taga igatsema...

    ReplyDelete