July 6, 2010

Liiga kuum

on see suvi minu jaoks. Pikalt sai suve oodatud ja merest, liivast, lilledest ja muust unistatud. Ning nyyd ma ei joua sugist ara oodata. Kell 10 hommikul on valjas 35 kraadi sooja. Ma tean et Euroopas ka kuumalaine ja vahestes kohtades ohukonditsioneere, mida meil igas kohas reeglina aga ikkagi tundub liigsena. Eelmine nadal nonda ja alles selleks nadalavahetuseks lubatakse "jahedamat" ilma ehk siis 30 kraadi. Istume Oliviaga kahekesti toas kinni ja loodame et elekter ara ei laheks nagu paaril tuhandel kodul ja aril New Yorgi kandis.

3 comments:

  1. kas teil basseini pole laheduses?
    me ainult vees olemegi, ega muidu kannatagi valjas olla.

    ReplyDelete
  2. Hetkel Tallinnas +32,2C ... mulle ka nii kuum ei sobi. Sellepärast ei põegi üldse, et pean tööl olema, meil on mõnus jahe kontor konditsioneeriga. Õhtul pärast tööd käime 2-aastasega ja mehega (kui ta töölt on koju jõudnud) rannas ujumas. Hoia oma pisikest, tited võivad kergesti ülekuumeneda. Jõudu teile seal kaugel kodumaast!

    ReplyDelete
  3. Ostsime talle titebasseini aga seal kaua pole, merd ta kardab ja jah, lugesin et beebid kuumenevad avaga kahku, nende nahk me omast 5x ohem. Ketu-ma kade et sa saad mehega koos minna!

    ReplyDelete