July 19, 2010

Sinu lemmikud Eestis?

Armsad lugejad, mis on sinu lemmikud kohad, joed, pargid, kontserdid, kirikud, metsad, restoranid, toidupoed jms Eestis? Kuhu peaks tingimata minema? Ja kus peaks tingimata sooma? Olen aru saanud et Tallinnas on Mooni kohvik vaga popp ja Supelsaksad Parnus on toredad ja muidu eeskujulikud.

Anna nou, ole hea, et ma ei tassiks vaest G'd jalle vabaohu naidendit vaatama (Kalevipoeg) ja motlesin et saan tolkida aga olime siukses kohas et oudsalt kolas ja G loi kaega. 3 h kestis. Leigo suvemuusika selleeest oli hasti vahva kui Septembris seda ei tehta. Taevaskojas ja Otepaal on kaidud, saared kah vaisatud (koos vaaaaaga magusa koduollega). :)

Ette tanades,
Puhvis Kukk

17 comments:

  1. Siit minu soovitused. Mòned kohad on mul endal kàimata, aga endiselt plaanis.

    Tallinnas: sòògikohtadest soovitaksin NOP (www.nop.ee), NaNot (www.nanohouse.ee). Kui sa Rahva Omakaitset kuulad, siis kindlasti ka Komeeti (solarises). Ise tahaks veel Sfààri ka proovida, kui nyyd Eestisse làhen.
    Pàrnus Supelsaksu juba soovitasin ja kui veiniisu tuleb, siis Picadilly vinoteeki ka.
    Ja siis olen kuulnud vahvatest kohtadest nimega Mermer pererestoran, mis asub kuskil metsa sees ja Muhumaal olla koht nimega Nami Namaste, mis olevat ka vàga nummi.
    Kultuuriyritustele ma eriti ròhku pole pannud, nii et ei oskagi kommenteerida .)

    ReplyDelete
  2. Nop paistab tore, Beatrice'i urituse suhtes olen skeptik. Kas oled ise kainud? Muuseas, arvestades et sul hunnik valiseestlastest lugejaid, tee kodumaa teemal postitus, et mis meeldis jms. Ja utlen et omakaitsest ei tea midagi aga uurin jargi kohe. Aitah!

    ReplyDelete
  3. Ameeriklane Justin Petrone, kes elab koos oma eestlannast naise Epu ja kahe tütrega Eestis, kirjutas ajakirjas Anne & Stiil kohtadest, kuhu ta Eestis oma ameeriklastest sõbrad viiks. Arvan, et see on hea vihje sulle, sest tahad ju ka sina just ameeriklasele Eestit tutvustada ja teise ameeriklase pilgu läbi võivad need kohad just enam huvi pakkuda. Link siit http://naistemaailm.ee/?id=34245 , aga kogu artikklit siit vist lugeda ei saa, kuna see on hetkel veel müügil. Kas on väga naiivne loota, et see seal teispool ookeani saadaval on? Ilmselt. Äkki keegi tuttav saadab sulle? Kui enda ajakirja üles leian, siis võin sulle lühidalt refereerida - mul endalgi kasulik need kohad meelde tuletada.

    ReplyDelete
  4. Aitah sulle lingi eest. Siin saadaval ei ole, oudne kirves on tellida ka aga katsun oe kaest kusida.

    ReplyDelete
  5. Oleneb, millist elamust soovid. Aga kui tõsieestilisele elamusele avatud oled, siis tuleb väisata "Tigu" ja nautida värskeid mereande. http://www.maitse.tv/2007/07/06/kohvik-tigu-viinamaeteod-raagivad-enda-eest/

    ReplyDelete
  6. Tigu taitsa nimekirjas. Kuule looduskauneid kohti jms, meremuuseum keegi ytles on ulestulemas, sinna ka siis akki. Kuhu sa Markuse viisid?

    ReplyDelete
  7. Tere tulemast teisele kodumaale!
    Soomaale kanuuga söitma, Pokumaale-midagi erilist vaatama. Pölvamaa metsadesse seenele, teil ju ei ole, ostate poest. Piusa liivakoobastesse, vahest näeb nahkhiirigi.
    Haapsalu ja Pärnu rannapromenaadidele.

    ReplyDelete
  8. Soomaa ja Pokumaa tuleks toesti ettevotta, liivakoopad kah. Aitah!

    ReplyDelete
  9. Ja kindlasti Kompotti tuleb külastada. Seal saab leti ääres niisama hapukurki hampsata ning selline tunne on nagu vanaema juures kodus sööks. Saab mulgi putru ja puha.
    http://www.facebook.com/pages/Tallinn-Estonia/Kohvik-Kompott/125930794104295?v=info
    Marcusega me erilistes kohtades ei käinud, käisime vaid Olde Hansas keskaegset kogemust nautimas ning sõpradega Le Chateu's http://www.chateau.ee/. Tahtsime küüslaugurestorani minna, aga ei jõudnudki...
    www.balthasar.ee

    ReplyDelete
  10. Ma pole küll enam väliseestlane, aga võtan ikka sõna :)
    Pealinnas soovitaks suvel kindlasti Park Cafés hommikukohvi juua ja saiakesi süüa (avatud 10st) -väga ilus on seal tiigi ääres istuda.
    NOP on ok, aga mulle on seal vähem ja vähem meeldima hakanud. Vanasti olin lausa püsiklient, aga midagi nagu enam ei istu :(
    Moon on tore, Komeedis lahe vaade, Sfäär ehk väärib vaatamist, kui neil hea päev on.
    MerMer Lahemaal, Tammuri talurestoran Võrumaal, Pädaste & Namaste Muhumaal oleks ka kindlasti toredad.P ärnus meeldis Supelsaksad väga.
    Ma pubidest ei tea kahjuks miskit, neid ei oska soovitada..
    Aga jah, mees metsa murakale/pohlale/seenele viia, laps lina või kotiga selga. Avaldaks kindlasti muljet :)

    ReplyDelete
  11. Balthasari sai vanasti kaidud aga peale interjoori suurt muud ei maleta.
    Pille - just jatsin sulle kusimuse blogi et mis su top 5 restorani oleks kuhu kindlasti minna. Vene restorani tahaks minna kindlasti ja Stenhus peale motlesin ka.

    ReplyDelete
  12. Käisime hiljuti perega Haapsalus jalutamas, rannapromenaad on väga ilus, kuursaal on renoveeritud ja super ilus, toidud olid seal ainult jube kehvad :( Müüriääre kohvikus (www.muuriaare.ee) saime see-eest väga head pirukat ja kooki, armas hubane kohake, soovitan.
    Ja kui juba Lahemaale MerMeri tulete siis soovitan läbi sõita kõik armsad kalurikülad (Pärispea(Eesti mandriosa põhjapoolseim tipp - Purekkari neem), Viinistu, Käsmu, Vergi) ja võibolla veel Altja Kõrtsus üks mõnus kõhutäis süüa :)www.altja.ee

    ReplyDelete
  13. no suurem osa on siin kirjas ka juba. nt Supelsaksad jms. pane mulle meil: kalak6n6@hotmail.com, siis ma annan mõned personaalsed soovitused ka;)

    aga kui Sa liigud koos lapsega, siis Nop, hädapärast saab hakkama ka Komeedis, no hakkam saab igal pool, aga neid kohti, kuhu ta "maha roomama panna", on vähem.

    kui kahekesi kätt lähete hoidma, siis pigem Stenhus, Tigu, Komeedi terrass. Tammurisse on ilmselt vajalik min 4 inimest ja ette reserveerida. Pädaste on tore, mina läheks sama satsiga kindlasti ka Liiva kalakohvikusse. Namastes on miski lasteasi, et päeval pitsat saab koos lastega, aga õhtusemal ajal vist on rohkem täiskasvanute värk.

    aga kui perega ringi sõidate, siis Lahemaa, Altja kõrts, siis see Lamba-aada (Vergis, selline eestipärane ekstreemturism nt siis, kui eelmisel õhtul on olnud külas pidu ja poldid pead parandama tulevad), Narva on ka tore, aga ma ei oska selat ise ühtegi söögikohta nimetada, teine Liina just kirjutas nendest, Nõva rand Läänemaal, Harjumaal Kaberneeme ja Neeme Vana Kala kohvik (ka selline külakõrts), siis Haapsalus on see uus promenaad, kuursaalis vist Dominic suvel, Müüriaääre ja Kokamäe veinituba. Piisonifarm Lääne-Virus. kindlasti mingi mõis - Põhjakat kiidetakse viimasel ajal, Taagepera on muidu ilus, söömise suhtes selline pigem keskpärane, Alatskivi, Vihula, Vihterpalu vist ka, nende ma ei ole käinud. Lõuna-Eestis Tammurile lisaks Sangaste - loss jälle, rukkimajas saab süüa ka. Peipsi äär, Kolkja kalarestoran (see pole muidugi päris eesti, aga ikka).

    Tallinnas veel - Kalamajas Boheemi kohvik, siis võtke sealt naljapärast mõni selline rustikaalsem vene koht ka juba.

    siit võid ka vaadata: http://davahtaresidence.blogspot.com/search/label/s%C3%B5in%20ja%20j%C3%B5in%20seal%20minagi

    http://davahtaresidence.blogspot.com/search/label/Eestimaal

    no ütleme nii, et kui ma sel suvel olen rohkem kui ühe korra mõelnud, et kellele seda kõike/blogimist vaja on, siis ma sain aru, et enda jaoks vist ikka on. ennast kiitmast ma ei...

    ReplyDelete
  14. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  15. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  16. Oi suur aitah sulle! Ma pean tosiselt plaanima hakkama. :)

    ReplyDelete
  17. Kui Stenhusi minna ruumide pärast, siis jah. Tõnis Siigur lahkus sealt juba aasta alguses ja on oma tiimiga nüüd hoopis Bordoos (hotelli "3 õde" restoran).

    Me käisime nädalavahetusel Pädastes. Vaieldamatult parim gurmee-elamus,mis ma Eestis söönud olen. VÄGA meeldis. (Kui ainult sööma minna, siis ei mõju tapvalt ka rahakotile. Ööbimine on see põhikulu seal).

    Namaste on armas koht, aga peab ette broneerima - niisama uksest (väravast) sisse astuda ei saa.

    Olde Hansas olen ma samuti kõikide oma väliskülalistega käinud, nagu ka Troikas pelmeene söömas. Kõigile on meeldinud, sh mulle endale. Lihtsalt tuleb hoolega valida, mida tellida ja mida mitte :)

    ReplyDelete