January 27, 2009

Hommikukohvi



Eelmine oo mina ei maganud ja G magas ning see oo vastupidi. Arkasin ules kui nagin G-d hommikumantlis magamistoast valja minemas. Motlesin et ju on aeg toole minna ja jain uuesti magama. Kaua ei saanud magada sest alt korruselt kostis igast mura. Motlesin uniselt et jatku oma hommikusook mulle koristada, ja et kuidas ometigi nii palju mura saab tekitada lihtsa hommikusoogiga. Mehed.
Jain jalle magama ja siis arkasin peekoni ja kohvi lohna peale jalle ules. G oli mulle hommikusoogi voodisse toonud. Teisipaeva hommikul. :) Tanasin uleolevalt ja siis natuke ulbelt kusisin et kas ma ajalehe kah saaks. Ja nonda ma sain tana alles 9:30 voodist valja. Ja isegi joogat joudsin teha sest ega peekonit nii karistamatult suua saa....

2 comments:

  1. mmmmmmmmmm mulle on vaid ühe korra elus mees pirukad ja kohvi voodi toonud, kuidas ma tahaks seda vähemalt korra nädalas :P
    A mõnus on samas kodus olla onju, jama muidugi raha hirmu ja asjadega aga samas kui räigelt noh jama ei ole siis proovi seda aega nautida!

    ReplyDelete
  2. Sul on väga loetav ja vaimukas blogi. Petrone Print peaks sellest raamatu tegema, lugejaid oleks kindlasti rohkelt. Eks andekal inimesel leidub tegutsemist mitmel rindel, edu Sulle!

    ReplyDelete