January 22, 2009

Maid in Connecticut

Paar korda kui olen konsultatsiooni teinud, olen tugevalt soovitanud koristaja lahti lasta. Naiteks siis kui garderoob (siuke keskmise toa suurune) oli tais kassikarvu - kass suri aasta tagasi.

Paar paeva tagasi tegin Julie konsultatsiooni ja alla tulles avastan tadi koristaja Julie kodutelefoni otsas ja nende kulmkapist miskit soomas. Midagi ei oelnud, pole minu asi aga naiteks ise tassin kull vee ja soogi endale kaasa kui lahen konsultatsiooni tegema. Sind ikkagi palgatakse kindlaks asjaks. Julie hiljem kurtis et naine on siuke huvitav karakter. Esiteks kaebleb ta alati pikalt laialt kui vasinud ta on, kui palju koristada, kuidas tal kaed nii valusad ja katki nendest keemilistest vahenditest (ma ei saa aru mis vesinikuga ta kuurib ja kas kummikindaid ei viitsi katte tommata). Uks paev oli teatanud et teine naine kus ta koristab serveerib talle lounat ja ei lase tal pikalt tood teha (ahahhh, usun, usun et sulle lounat serveeritakse). Taitsa lopp mida jutt. Eelmine nadal parast seda kui 5 magamistoa linade vahetamine vottis ule nelja tunni aega, teatas tadi et tal vaja puhkust ja laks soitis ringi mingi 40 min.

Aru ma ei saa, inimesi lastakse lahti ja kellegil raha pole, sul on normaalne pere kelle juures tootada ja sa vingud pidevalt. Kuna ma aru ei saanud et maja nuud koristet oleks, ma soovitasin jalle lahti lasta. Ning jargmise tadi votta katse ajaga. Onneks ei saa kellegi ahistamises suudistada kuna enamik koristjaid saadaval on mehhiklased. Imelik toojaotus on USAs, hiinlased teevad kuunesalonge ja keemilist puhastust, hispaanlased diner'eid, mehhiklased koristavad ja tegelevad aedade jms haldusega.

3 comments:

  1. no ma olen kuuld, et mis summa eest praegu eestis tööd otsitakse. igasuguseid ulle on...

    ReplyDelete
  2. Soovita parem oma kliendil proovida oma uue koristaja kodus käia - sealt saab parima soovituse.kuigi nendel mehhiklastel ei pruugi seda väga ollagi :(

    ReplyDelete
  3. kord kuus palgapäeval kutsun minagi endale koristaja
    ootan teda tihti hommikukohviga
    ja kui ta on oma tööga valmis, sööme koos lõunat, kui tal bussile kiiret pole
    mulle hästi meeldib ola oma koristaja suhtes tähelepanelik ja vastutulelik;)
    kuigi ma tihti pole ta tööga rahul aga uut pole ka kusagilt võtta
    arvan et kui olen ta vastu kena teeb ta oma tööd korralikumalt

    ReplyDelete