January 3, 2009

Oops!

Eile motlesin et kas saaks osadele inimestele soovitada et nende uue aasta lubaduseks voiks olla et nad katsuvad vahe normaalsemad olla ja opivad elementaarse viisakuse ara. Voi on ebaviisakas? Mind ikka hammastab kuidas osad taiesti kaheldava ajuvoimega individuaalid on endale saanud hasti makstava tookoha. Ning siis pead sina nendega jamama ning kannatama siukest pool-uleolevat suhtumist. Arrrrrggghhhhh.



Eile uhe tootjaga raamatupidaja Lisettega edasi-tagasi vaieldes kirjutasin terava ja konkreetse kirja kokku ules lugedes valearvestused jms. Saatsin kirja ara ja laksin koju.

Tana hommikul kohvi juues teen laptopi lahti ja tere hommikust! postkastis kiri vanalt eksboyfriendilt. Tapsemalt 11-12 aasta taguselt. Siuke natuke dramaatiline suhe kus meesterahvas ei olnud kindel mis tahab aga teadis raudselt et mina teen talle haiget ja tema mulle. Ja veel et kui ma USAsse ara lahen siis seal ka mehele lahen. 3.5 a tagasi enne Eestisse me pulmadeks soitmist sain telefonikone et akki laheks me uhisele puhkusele et taas kokku saada. Teatasin, et aitah aga ei, ma teise mehe oma nuud.

Emailil algab - Koige kallim Puhvis Kukk, ma saan aru et sa saatsid emaili valele inimesele aga ma motlesin et annan sest teada. ???? Ja siis vaatan et isver, ma saatsin Lisette'i emaili talle. Trukid paar tahte sisse ja email tuleb automaatselt ette ja ma oma suures vihas ei kontrollinud ule.

Edasi ytleb et ta nii vaga loodab et mul on koik vaga hasti ja ta nii tahaks teada natuke minu elust ja kuidas mul laheb. aga kui ma soovin temast enam mitte kunagi kuulda siis ta voimaldab seda ka. Voimaldab? Oi kui kena temast.

Mis vastad siuksele kirjale?

9 comments:

  1. Kui soovid tema suhelda siis vastad, ups kogemata kirjutain sulle bla bla. Kui tahad, et ta sind ei tüütaks rohkem siis ei vasta üldse. Noh juhtus näpukas ja mis siis, see ei kohusta sind ju suhtlema kellega ei taha suhelda :)

    ReplyDelete
  2. Ma kirjutaks, et palun vabandust, juhtus tõesti nii. Et ups-ups-ups :). Ja rohkem ei kirjutaks - s.t. edasist suhtlemist ei aretaks - vaevalt see kuhugile enam viiks, ka sõpruseni ilmselt mitte, sest tundub, et too sell endiselt ei tea, mida ta tahab - süüa oma kooki või seda alles hoida.

    Aga ups-ups-ups kirjutaks, sest tegelt oligi ju minu ups-ups-ups ja näpuviga. Üldse mitte midagi vastamine tunduks ka mulle kuidagi ülbe, kui juba ise kord talle nii pretensioonika e-maili olen saatnud, mis siis, et näpuvea tõttu :P.

    A no mina olengi paras kõndiv ups-ups-ups nagunii :)))). Mul kogu aeg mingeid selliseid ups-lugusid juhtub :).

    ReplyDelete
  3. ähh, naistel õigus - draamaks pole põhjust. Ikka ju vastad, viisakas nagu oled. Vabandad, et näpuka tõttu kiri valele adressaadile läks ja kahju, et tema postkasti risustasid. Ja ütled, et sul läheb väga hästi ja soovid talle ka kena 2009ndat. Ja parimaga, H. Ja kogu moos.

    ReplyDelete
  4. Minu kogemus ütleb et ükskõik mida sa talle vastad (kasvõi ups) siis tõlgendab ta seda nii: oh, ta polegi minu vastu ükskõikne, ehk saab meist veel kunagi paargi. Mul on olnud mitu sellist kogemust. Mõned inimesed lihtsalt ei tee vahet viisakusel ja huvitatusel. Parem on mitte midagi vastata kui ei ole huvitatud.

    ReplyDelete
  5. IP-l oli oigus. Saatsin kirja et sorry, kogemata. meil on koik hasti, parimat. tagasi sain pika kirja kus teatas et ta on nii meelitatud et tema meiliaadress mul ikka veel alles ja et tema on kull voetud mees hetkel aga kui ma kunagi hollandisse sattun.... ja me voiks ikka kirjutada. arggghhhhh...

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Muig. Aga noh, SELLELE kirjale nüüd ilmselt pole enam tarvidust vastata. Ka mitte viisakuse huvides :).

    ReplyDelete
  8. just just, naised kas te ei tea siis, et meeste jaoks pole viisakus kirju, iga saadetud sõna tähendab, et ihaldate neid ja räigelt tahate neid tagasi!

    ReplyDelete
  9. Ma viimastel aastatel olen jõudnud arusaamisele, et enamik mehi võivad osutuda täiesti atraktiivseks, kuniks nad avavad suu. Nüüd on ilmselt aeg vaatenurka laiendada ning lisada täheldus, et parem on ka, kui nad ei kirjuta:))

    ReplyDelete