January 20, 2009

Kui Sul Tuju Hea, Siis....

Aitah koigile emailide, kommentaaride ja heade soovide eest.

Olime terve laupaeva makse korrastanud jms kasulikku aga tapvalt vasitavat paberimajandust teinud. Motlesin et mul on onneks uks hea omadus stressi teemal - ma kaua ei viitsi/taha/suuda hasti negatiivne olla. Ehk erandi saab teha ema suhtes, kui teistele ytlen et ahh, pole mul hada midagi, juhtub palju hullemat jne siis oma emale kurdaks hea meelega. Ja siis on nii hea kui sulle kaasa tuntakse ja virtuaalselt skypes pai tehakse. :)

Mul hakkas kaasast ka hale ja motlesin et kui tuju hea siis kasi kokku loo, kui tuju halb voi vaga halb, siis romantilist dinnerit tee. Mango-mousse kook sai hommikul kulma pandud, ohtul laitsin kuunlad, panin Billie Holiday mangima, kammisin juuksed ara ja lohnaoli kah peale. Menuu
- fried onion rings (retsept siit) nii head tulid valja. kasulikud tervisele ilmselt mitte aga vahest voib.


-roheline salat ja broiled steak

-eelmainitet mango-mousse kook mis oli ok aga mittemidagi vapustavalt head.



Oudsalt armas oli istuda nonda ja keskenduda millegile muule. Soojalt soovitan.

7 comments:

  1. nonäe, juba läheb:) ja iga õppetund ja langus on millekski hea, vähemalt ei jää piinama, et ei proovinud. mul ka plaan meerikamaale tulla mais, aga kahjuks liiga lõunasse, kui mu sitemeter Sind vähegi õigesti näitab...

    ReplyDelete
  2. Oi.. Ma olen Connecticut-is - kuhu kanti sa minemas oled?
    Ja saasta raha juba praegu soppama mineku jaoks, hinnad on tunduvalt odavamad kui mujal!

    ReplyDelete
  3. atlanta ja võibolla, kui plaanid kõik nii lähevad, nagu vaja, siis new orleans ka.

    ReplyDelete
  4. Atlanta's mine Buckhead-i alasse. Also, Margaret Mitchell'i kodumuuseum seal (Tuulest Viidud autor).

    New Orleans'i jaoks jataks paev voi kaks, seal peale French Quarteri suurt muud pole. Hea toit ja mitmeid baare. Ma isegi laheks ennem akki Charlestoni.

    ReplyDelete
  5. Best BBQ - Sticky Fingers. Vanalinn on nii kaunis. Umbruses on igast plantation-neid mida saab kulastada. Voi Savannah, ka hasti kaunis louna linna, vanaaegne.

    ReplyDelete
  6. no põhimõtteliselt on meil plaan irduda lennukist ja minna rendiautoga sinna, kuhu tee viib, ühtegi ööbimist enne kinni ei pane, aint et mul on millaski atlantas eht ameerika stiilis konverents (7.00 - 23.00, mis mulle isegi tegelt meeldib, so on paaril korral meeldinud). aga mulle isegi tundub, et ma hakkan meest moosima:)

    ReplyDelete