January 15, 2009

Surm Siin Voi Siberis

Ma olen nii vasinud et ainuke asi mida veel suudan teha on kirjutada.

Uritan koiki arveid ara klaarida. Uks tootja on volgu, saadan mitu meeldetuletust, siis tuleb vastus et ei tegelt teie olete meile volgu ja ongi kaardi peal. ???? Nuud olen pea nadal aega edasi-tagasi viiuldanud, iga kord kui toestan et ei ole mina volgu neile, tombavad nad mingi vana arve valja ja hakkab otsast peale. Nuta voi naera.

Ilmselt ei tule kellegile ullatusena et butiik pankrotti laheb. Kaisime pankroti advokaadi juures ($300 konsultatsioon). Kurgus pitsitas kui koiki me asju ules loeti et kui palju vara jms. Muidu pankrotti poleks vaja kuulutada aga kuna muidu rendilepingust valja ei saa, siis.... Onneks ei ole personaalne. Motlesin et poleks ma seda butiiki teinud, oleks meil oma maja praegu. Tean jah et nii moelda ei saa et asi seegi et proovisime aga hind, see hind, sel proovimisel on karm. Peast jooksevad labi mis siis kui ma oleks seda teinud voi seda proovinud...... G niigi tootab pikki tunde ja nyyd peab sellega tegelema kah veel. More money more problems, ma ytleks et No Money, More Problems kaib ka. Advokaat teatab et tema tasu on $2500 pluss $375 failingute eest. Teatab et maksud jms peab koik olema tehtud enne kui kinni paneme.

Soojendus systeem andis ule. Helistan management firmasse et parandage kahku, ma ei saa poodi lahti teha. Naisterahvas (minu vanune) kes endale alati viitab kui Missis (isegi emaili aadress algab Mrsxxxx) nahvab et see on minu probleem! Siis helistab tagasi ja loeb mulle aeglaselt ja kova haalega (et ma loll aru saaks) mu rendilepingut. Ei suuda tegeleda, saadan majaomanikule emaili et mind on n.o. valja tostetud kuna ei saa kasutada renditud ruume. Sellepeale saame remondi mehed kohale.

Ahh, ja siis veel ohtul laks silme eest mustaks. Taiega. Ei olnud hirmutav vaid pigem veider. Ma pole kunagi minestanud, taitsa huvitav kogemus oli. Onneks lauanurga otsa ei kukkunud. Ajasin end porandalt parast pusti, soin banaani ara ja jargm paev helistasin arstile G sunnil. Homme lahen EKG-d tegema. Arst kusis et olen ma stressi all. Ausalt, olen jah.

5 comments:

  1. Tupsukene, puha nüüd pisut. Pere terve, käed-jalad küljes, kõik ei ole veel kadunud. Mul kerge öelda, aga natuke ikka vast abiks. Ja no money, more problems täiesti kehtib. Sa oled ikka äraütlemata tubli, et butiiki proovisid! Kahju, et majandussurutis võimust võtab.

    ReplyDelete
  2. Need küll nüüd kurvad uudised. Väga kahju! Aga eks elu lähe jälle edasi...

    ReplyDelete
  3. Ata ata, sa ei tohi hetkel nõnda hinge asju võtta ja minestamine oeh se on suisa keelatud!!! Palun võta asja rahulikult :) Ma muidugi mõistan, et butiik oli sinu nii öelda "laps" kuid nende firma lastega on juba nii, et eks see majanduslangus rüüstab neist paljud kahjuks :(
    Sina keskendu nüüd aga kellegile teisele ja mõtle oma tervisele! Äkki kunagi tuleb jälle õitseaeg ja avad uue butiigi ning kõik läheb teisiti :)

    ReplyDelete
  4. Kahju jah, et see asi praegu nii on. Aga nagu mu enda elufilosoofia on - rohkem kahetsed seda, mida ei proovinud, kui seda, mida proovisid. No ja kui ei olegi oma maja? Ega veel elu läbi ei ole, saad selle maja lihtsalt veidi hiljem. See-eest on sul jällegi huvitav (ehkki hetkel kurnav) eluperiood olnud, mida igasugustel majaga tüüpidel ei ole olnud.

    Praegu on jah stress ja kogu asi tundub vastik ja ajab meelt mustaks ja minestusse - aga kui see kord selja taha jääb (mida ta kindlasti teeb, sest ükski asi siin ilmas ei jää igaveseks kestma), siis on maharahunenult täitsa vahva tagasi meenutada, et oh, kui ma selle butiigiga tegelesin, siis.... ja juttu jätkub kauemaks ;)! (Oli mingi selline kohvireklaam telekas kunagi :).)

    Pea vastu see raske aeg - elu läheb edasi kõigest praegusest jamast hoolimata, ja tal on varuks palju uusi jamasid ;). Või noh, häid asju kindlasti ka :)!

    Pea vastu!

    ReplyDelete
  5. Katsu keskenduda sellele, mis antud hetkel hästi on (kasvõi rõõmusta päikesekiire üle). Saad hea õppetunni ja seda saavad praegu päris paljud (kui see sind vähegi lohutab) ning tegelikult põhjustas antud olukorra ju mitte sinu saamatus, vaid hoopis nö väline tegur. Kindlasti tegele palju oma füüsisega (seesama joogagi on jube hea mõte), katsu lugeda midagi mõnusat, et sa ainult musti mõtteid ei heietaks.
    Kindlasti on enamik meist siputanud tõsises jamas ja tegelikult on ju halb meie õpetaja. Võta pragu päev korraga ja probleem korraga - kui näed tervet jamadekuhja, siis tõesti lõpetad infarktiga haiglas ja kas see on seda väärt. Ja nagu kirjutas Trullagi - kõik läheb mööda.

    ReplyDelete